معاون عملیات انتظامی ایلام؛
معاون عملیات انتظامی ایلام با بیان اینکه پلیس استان آمادگی کامل را برای برقراری امنیت در ایام محرم دارد، گفت:جلسات و هماهنگی های لازم با هیات های مذهبی انجام گرفته و پلیس استان نیز با آمادگی کامل آماده تامین امنیت شهروندان در این ایام است.
کد خبر: ۷۷۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 30 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ حمیدفتاحی اظهار داشت: ماه محرم برای مسلمانان جهان بخصوص شیعیان ، نقطه عطف تاریخی و فرهنگی به شمار آمده و استعاره های فرهنگی این دهه از ارزش های معنوی و الهی والایی در میان محبان اهل بیت برخوردار است.

وی ادامه داد: ماه محرم نمود ارزش های معنوی و فرهنگی اسلام است و احیاء و تداعی فلسفه قیام ابا عبدالله الحسین(ع) در این ایام برای اعتلای اسلام  و حفظ ارزش های آن بسیار ضروری و مهم است.

وی  با بیان اینکه ایجاد فضای معنوی، امنیت مردم و حفظ ارزش‌های دینی در ایام محرم در اولویت است، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید تلاش کند تا محافل عزاداری حسینی به صورت باشکوه در سطح استان برگزار شود.

سرهنگ فتاحی در ادامه با بیان اینکه پلیس استان آمادگی کامل را برای برقراری امنیت در ایام محرم دارد، گفت:جلسات و هماهنگی های لازم با هیات های مذهبی انجام گرفته و پلیس استان نیز با آمادگی کامل آماده تامین امنیت شهروندان در این ایام است.

معاون عملیات انتظامی ایلاک گفت: با کمال افتخار در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و ولایی با مشارکت و همراهی قاطبه عزاداران عزیز انجام وظیفه خواهیم کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار