کد خبر: ۷۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 16 August 2015

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: توسعه خدمات سبب تشویق مردم برای استفاده از ریل‌باس هشتگرد تهران می‌شود.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: توسعه خدمات حمل و نقل در استان البرز و به‌ءویژه در شهرستان ساوجبلاغ یکی از مهمترین اقداماتی است که باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی ریل‌باس یکی از مهمترین اقداماتی بود که برای توسعه خدمات حمل و نقلی و کاهش بار ترافیکی انجام شده است.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی ریل‌باس افزایش جمعیت شهر جدید هشتگرد به‌واسطه واگذاری مسکن مهر است که سهم به‌سزایی در توسعه خدمات‌رسانی به مردم خواهد داشت.

پالیزگیر افزود: البته برای اینکه مردم از ریل‌باس استفاده کنند باید خدمات نیز توسعه یابد تا شهروندان ترغیب و تشویق به استفاده از این وسیله شوند.

وی در ادامه بر افزایش ظرفیت ایستگاه‌ها نیز قول مساعد داد و بیان داشت: توسعه این خدمات می‌تواند سهم به‌سزایی در استفاده مردم از ریل‌باس داشته باشد.

فرماندار ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: راه‌اندازی ریل‌باس گامی مهم برای خدمات به مردم است تا مردم بتوانند از ظرفیت راه‌آهن برای سفر خود به کلانشهرهای کرج و تهران بهره‌مند شوند که این موجب کاهش ترافیک و خسارت‌های ناشی از تصادف و هزینه سوخت و آلودگی داشته باشد.

پالیزگیر با اشاره به اینکه بیشتر شهروندان شهر جدید هشتگرد برای امورات خود و کار به تهران رفت و آمد می‌کنند از شهردار و شورا خواست با اختصاص ایستگاه ویژه راه‌آهن و اختصاص مینی‌بوس و تاکسی مردم را ترغیب به استفاده از ریل‌باس کنند.

وی گفت: سایر شهرداری و دهیاری‌ها هم باید این موضوع را با جدیت در برنامه کاری خود قرار دهند و از امکان به وجود آمده استفاده لازم را ببرند.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه بر گسترش تبلیغات شهری و ترغیب شهروندان به استفاده بیشتر از قطار، استقرار ایستگاه‌های تاکسی، در شهرها و روستاهای ساوجبلاغ تأکید کرد و گفت: اصلاح و بازسازی خیابان راه‌آهن متناسب با مبلمان شهری از مهمترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار