کد خبر: ۷۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷ 16 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد حجت‌الله دلشاد شامگاه شنبه در آیین تودیع خود از فرمانداری بهمئی با بیان اینکه با تندوری و افراطی‌گری مخالفم گفت: روزی که فرماندار بهمئی شدم با خود عهد بستم با آرامش و بدون حاشیه به مردم بهمئی خدمت کنم و خود را مدیون جناح و حزب خاصی ندانم.

وی گفت: با توجه به احیا شدن و استقلال مجدد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور چون کارمند این سازمان بودم به حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی برمی‌گردم و از طرفی با توجه به مشکلات شخصی و خانوادگی بنده از مدتها پیش از آقای دکتر خادمی استاندار و دکتر محمدی معاون سیاسی تقاضای رفتن داشتم.

وی با بیان اینکه آقای استاندار و حوزه استانداری حقیقتاً چندین مرحله از بنده خواستند که در شهرستان بمانم، افزود: اما با وجود ارادتی که به مردم بهمئی دارم و از طرفی خودم هم فرزندی از این شهرستان هستم، مقدور نبود.

دلشاد گفت: از همه مجموعه‌های شهرستان بهمئی اول از مردم عزیز شهرستان روحانیت عزیز امام جمعه سابق، امام جمعه فعلی و شورای محترم تامین و تک تک شورای اداری شهرستان که در مدت حضور بنده در شهرستان برادرانه لطف و همکاری داشتند با نهایت احترام تشکر و قدردانی می‌کنم.

فرماندار سابق بهمئی با بیان اینکه به لطف مردم سالاری دینی در نظام سیاسی و دموکراسی، دولت‌ها و سمت‌ها و مسئولیت‌ها می‌آیند و می‌روند، افزود: جناح‌ها و تشکیلات سیاسی هر کدام به نوبه خود جابجا می‌شوند و تغییرات به وجود می‌آید اما ما کارمند دولت اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و همه ما طبیعتا بیش از 30 سال باید خدمت کنیم.

وی گفت: قطعاً و اخلاقاً در وهله اول قدردان و قدرشناس دولت محترم تدبیر و امید، استاندار و همه مجموعه‌ها هستم که این ماموریت و این امانت را به ما در این مدت حدود یک سال و نیم واگذار کردند و حقیقتاً در این مدت هم مهمترین اولویتم خدمت بی‌منت به مردم با همکاری مسئولین مربوطه بود.

دلشاد با بیان اینکه مهمتر از آن اجرای سیاست‌های ابلاغی و خط و مشی دولت محترم تدبیر و امید بود که همان گفتمان اعتدال بوده و هیچگاه از آن سرپیچی و عدول نکرد خاطرنشان کرد: آرامش و خودداری از حاشیه در فضای عمومی شهرستان سیاست کاری ما بود که در حقیقت این خود بر گرفته از اعتدال و میانه‌روری و شعار دولت تدبیر و امید رئیس جمهور بود.

وی افزود: شاید گاهی از بنده توقع این بود که حتما باید تندروی باشد اما بنده نه شخصاً اهل تندروی بودم نه آن‌ها که من را به این مسئولیت منصوب کردند اهل تندروی بودند و همیشه سفارش و تاکید مجموعه و استاندار محترم حقیتا حول اعتدال و میانه‌روی بود و امروز هم خوشحالم که در مدت مسئولیتم هیچ گاه تحت تاثیری مسائل حاشیه‌ای و افراط و تفریط نشدم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار