حجت الاسلام خلیل چراغی در گفتگو باتابناک:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گیلانغرب از پرداخت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به ۱۴ زوج در سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 19 August 2019

حجت الاسلام خلیل چراغی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: از جمله برنامه‌هایی که از ابتدای سال ۹۸ در شهرستان گیلانغرب انجام گرفته است می‌توان به جشن اعیاد شعبانیه که با برگزاری مراسم عمومی در پارک سطح شهر و ایستگاه‌های صلواتی برگزار گردید، برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان در شهر و روستا‌ها و جشن تکلیف که با همکاری حوزه علمیه خواهران و آموزش و پرورش در محل حوزه علمیه خواهران صورت گرفت اشاره کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گیلانغرب افزود: برای دومین سال پیاپی جلسه‌های پرسش و پاسخ روحانیون مستقر در شهرستان با مردم چه در شهر و چه در روستا برگزار شد و طی دیدار با امام جمعه محترم، مقرر گردید هیئت‌های مذهبی در سطح شهرستان برای برنامه‌های مختلف فعال شوند.

چراغی در ادامه اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی در شب‌های قدر، پیاده روی هیات‌های مذهبی، برنامه‌های قرآنی، مسابقه‌های دوچرخه سواری و تیراندازی در سطح شهرستان، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مراسم روز جهانی قدس به همت سازمان تبلیغات و نهاد‌های دیگر، از جمله اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۵ میلیون تومان کمک‌های دارویی به همت خیرین به مناطق سیل زده پرداخت شده، برگزاری محفل انس با قرآن در سطح شهرستان، و مراسم اعتکاف در سال‌جاری که همزمان با اولین روز سال تحویل بود با همت خیرین و کمک ادارات در دو مسجد صاحب زمان (عج) و مسجد جامع برگزار و بیش از ۹۰ نفر معتکف حضور داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در پایان گفت: در سال ۹۸ نزدیک به ۱۴ مورد کمک هزینه ازدواج پرداخت شده و در سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها برنامه‌ای به همت کمیته امداد و بهزیستی برگزار و به ۳۰ نفر از مزدوجین ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک مالی اهدا گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار