خطابخش:
تابناک: رئیس اتحادیه پوشاک استان اصفهان گفت: حمایت از مصرف کننده و ارائه خدمات پس از فروش باید در برنامه کاری پوشاک‌فروشی‌ها قرار بگیرد.
کد خبر: ۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ 24 January 2015

به گزارش تابناک ابراهیم خطابخش در گفتگو با مهر اظهار داشت: فروشندگان لباس باید حق تعویض و حتی پس گرفتن لباس را تا ۲۴ ساعت برای خریداران لباس خود قرار دهند.

وی در پاسخ به اینکه چرا با توجه به اینکه در کشورهای خارجی خدمات پس از فروش و حمایت از مصرف کنندگان اجرایی می شود و خریدار می تواند جنس خریداری شده را در حالی به فروشنده پس بدهد که هیچ گونه بی احترامی به وی نمی‌شود، اما این قاعده در کشور ما وجود ندارد، افزود: اگر امروز این مسئله به اجرا گذاشته نمی‌شود به علت آن است که بعضا به شکل موردی شاهد هستیم که خریداران به ویژه بانوان لباس را استفاده کرده و پس از دو روز یا یک روز انتظار پس گرفتن را دارند.

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان ادامه داد: حتی در برخی از موارد مشاهده شده است که لباس از سوی مشتری خریداری شده و پس از تغییر سایز انتظار پس گرفتن جنس خود را دارند.

وی اظهار داشت: یا اینکه بعضا فردی آمده لباسی خریداری کرده که با وجود پوشیدن در هنگام خرید دقت لازم را نکرده و پس از دو روز قصد تعویض را دارد.

خطابخش با اعلام اینکه خدمات پس از فروش و حمایت از مصرف کنندگان برای این گروه از افراد شامل نمی‌شود، اضافه کرد: در این میان افرادی نیز هستند که به منظور هدیه خریدن اقدام به تهیه پوشاک می کنند که تا ۲۴ ساعت هم حق تعویض و هم حق دریافت پول خود را دارند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات پس از فروش و حمایت از مصرف کنندگان باید در برنامه کاری فروشندگان لباس قرار بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار