رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جوانرود گفت: ۱۲ درصد جمعیت شهری و روستایی شهرستان تحت پوشش کمیته هستند و تعداد کل مددجویان کمیته ۸۹۳۷ نفر است.
کد خبر: ۷۷۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 15 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، فرهاد شهبازی در جمع خبرنگاران با اشاره به رتبه دوم شهرستان در تعداد افراد تحت پوشش کمیته گفت:  در گذشته سرپرست خانوار زیر ۵۵ سال در صورت داشتن ناتوانی پزشکی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در می آمدند اما با اجرای تبصره ۱۴ قانون در اواخر سال ۹۷، هم اکنون ۶۵۰ خانوار دیگر به خانواده کمیته اضافه شده اند که در مجموع ماهانه بیش از یک میلیارد تومان کمک معیشت به تمامی افراد تحت پوشش در سال ۹۷ پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جوانرود در ادامه بیان کرد: هزینه درمانی مددجویان پس از ارائه نسخه دوم یا سوم، ۹۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه به بیمار عودت داده می شود.

شهبازی با اشاره به پرداختی های سال ۹۷ گفت: ۱۵۱ جهیزیه و بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج، ۱۷۴ یتیم و پرداخت ۵۲۵ میلیون تومان کمک به آن ها، وام پرداختی صندوی اشتعال نیازمندان به مبلغ ۴۳۱ میلیون تومان، کارنامه ما در سال گذشته بوده است.

وی در پایان گفت: هم اکنون ۳۱۴۸ طرح فعال اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان جوانرود فعال بوده که تمامی مراحل آن تحت نظارت مشاورین اشتغال کمیته امداد انجام می شود.

 
 
 

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار