کد خبر: ۷۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 15 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات خوب و ارزنده بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در راستای محرومیت‌زدایی اظهار کرد: برنامه‌های بهداشتی درمانی زیادی را با همکاری دیگر دستگاه‌ها در ‏سطح مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌کنیم.

سیدهوشنگ رحیمیان ادامه داد: در راستای ارتقای بهداشت سلامت استان و به منظور ‏محرومیت‌زدایی از حوزه سلامت و تحول نظام سلامت تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال‌جاری و مناسبت‌های مختلف تیم‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی زیادی به مناطق محروم اعزام شد، گفت: طی چند سال اخیر کاروان‌های بهداشتی درمانی زیادی را به مناطق محروم از جمله سیلاب و کلوار، تنگ تامرادی و... اعزام کردیم و خدمات رایگانی به محرومین این مناطق ارائه شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه طی چند سال اخیر در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان قدم‌های استواری برداشته شده است، گفت: بسیج جامعه پزشکی در ایام مختلف سال، مناسبت‌ها و اعیاد تیم‌های بهداشتی و درمانی زیادی را به مناطق محروم استان اعزام می‌کند تا با ارائه خدمات درمانی مرهم زخمی برای نیازمندان باشد.

رحیمیان در ادامه به اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی به منطقه تنگ سرخ بویراحمد اشاره کرد و گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد سه حلقه صالحین در قالب تیم‌های بهداشتی با حضور دو پزشک عمومی، یک دندانپزشک، سه کارشناس بیماری‌ها و بهداشت محیط و ماما، دو بهیار و دارویار و دو کارشناس آموزش بهداشت به تنگ سرخ اعزام شده و خدمات رایگان به متقاضیان و بیماران ارائه کردند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی به منطقه تنگ سرخ 112 نفر ویزیت شده، 62 نفر خدمات دندانپزشکی دریافت کرده و سه کلاس آموزشی با شرکت 70 نفر برگزار شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی با تلاش و حضور خودجوش پزشکان، پرستاران، بسیجیان و برخی مسئولان پزشکی در راستای محرومیت‌زدایی گام برمی‌دارد و از هیچ تلاشی برای رفع محرومیت استان کوتاهی نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار