استاندار کرمانشاه گفت: ۱۳ مشوق سرمایه گذاری برای سرمایه گذارانی که تمایل به همکاری در هشت شهرستان مرزی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۶۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ 28 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، ظهر امروز در نشست شورای توسعه شرق و غرب استان کرمانشاه، پیشنهاد تشکیل شبکه تلویزیونی قصر شیرین مطرح شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این رابطه گفت: در سال‌های گذشته شورایی به نام شورای توسعه پایدار شرق و غرب کشور فعال بود که پیش از این بیشتر پروژه‌ها در شرق کشور مطرح می‌شد از جمله طرح توسعه سیستان و بلوچستان و پروژه‌های در همان راستا که توجه را به شرق کشور معطوف می‌کرد.

وی افزود: با همکاری قرارگاه نجف و قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک جمع بندی شکل گرفته تا بتوانند پروژه‌های طرح توسعه پایدار که مباحث امنیتی نیز دارد در غرب کشور اجرا شود، که در همین راستا پروژه‌هایی از ما خواسته شده و ما نیز ده پروژه عمرانی به منظور تأمین اعتباری جدا از اعتبار سالانه، معرفی کردیم.

بازوند در این خصوص اذعان کرد: این ده پروژه هفته قبل در تهران تصویب شد و علاوه بر آن، گروهی نیز که در تهران مستقر بودند پروژه مطرح کردند، و علاوه بر این پروژه‌ها که اکثراً عمرانی هستند و جنبه امنیتی هم دارند، لازم است پروژه فرهنگی نیز معرفی شوند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امروز در این جلسه، پروژه‌ای تحت عنوان فرستنده تلویزیونی در قصرشیرین را مطرح کردیم و کار‌های کارشناسی آن باید توسط مدیرکل صداوسیما انجام شود که پروژه دقیق و مشخص معرفی شود تا ما به وزارت کشور جهت تصویب نهایی معرفی کنیم.

مقام ارشد استان در ادامه بیان کرد: این ستاد در تهران مصوب کردند ۱۳ مشوق سرمایه گذاری برای سرمایه گذارانی که تمایل به همکاری در هشت شهرستان را دارند در نظر گرفته شود.

وی در ادامه تشریح کرد: ۱۳ مشوق در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفته که امروز مطرح گردید و ده روز فرصت داده شد تا دستگاه‌های استانی نظر دستگاه‌های ملی را اخذ کنند بعد به فرمانداری‌ها اعلام کنیم تا در اختیار سرمایه گذاران خود قرار دهند و توصیه می‌کنیم افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در این هشت شهرستان محروم و مرزی را دارند از این فرصت استفاده کنند.

هوشنگ بازوند تاکید کرد: ریسک سرمایه گذاری را دولت، بانک‌ها و بیمه تقبل کرده و این فرصتی برای سرمایه گذاران است تا نگران ریسک سرمایه گذاری نباشند.

استاندار در ادامه گفت: بعد از این ده روز فرصت، حتما به فرمانداران ابلاغ می‌شود و همایش و فراخوانی برای جذب سرمایه گذار برای این ۸ شهرستان برگزار می‌کنیم.

استاندار در پایان، راه آهن کرمانشاه به قصرشیرین، بهبود زیر ساخت حوزه راه و شهرسازی، امتداد مرز، پایش دوربین مدار بسته و آبرسانی به چند شهرستان از جمله دالاهو و گیلانغرب را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار