مدیر عامل خانه مطبوعات کشور:
مدیر عامل خانه مطبوعات کشور اظهار داشت: مدیران می بایست پذیرای نقد سازنده رسانه ها باشند و با فراهم کردن شرایط نقد، نسبت به رفع و رجوع اشکالاتی که از سوی رسانه ها مطرح می شود اقدام نمایند.
کد خبر: ۷۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 14 August 2015
به گزارش تابناک فریدون معتمدیان پیش از ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از اصحاب رسانه که با حضور شهردار کرمانشاه در محل هتل پارسیان برگزار شد اظهار داشت: مطبوعات پل ارتباطی بین حاکمیت و مسئولین هستند که از طریق رسانه‌ها می‌توان ضعف‌ها را جبران و نقاط قوت را بیشتر تقویت کرد.

وی افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کار خبرنگاری، وظایف خبرنگاران نقد و نظارت بر جامعه است.

رئیس خانه مطبوعات کرمانشاه عنوان کرد: رسانه ها باید توسعه را در رأس اهداف خود دنبال کنند که این توسعه می تواند توسعه شهری را هم بدنبال داشته باشد.

معتمدیان گفت: از مدیریت جدید شهرداری کرمانشاه انتظار داریم که در ارتباط با رسانه ها تحولی را ایجاد کند که در نتیجه آن شاهد تحولات جدیدی در توسعه شهری باشیم.

وی نقد منصفانه را لازمه رسالت خبرنگاری دانسته و افزود: مدیران می بایست پذیرای نقد سازنده رسانه ها باشند و با فراهم کردن شرایط نقد، نسبت به رفع و رجوع اشکالاتی که از سوی رسانه ها مطرح می شود اقدام نمایند.

مدیر عامل خانه مطبوعات کشور اظهار داشت: رسانه ها در تقابل با شهرداری نیستند و تعامل این دو، موجب توسعه استان کرمانشاه خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار