سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: لازمه حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای ایجاد فضایی شاد و سالم در انتخابات است.
کد خبر: ۷۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 14 August 2015
به گزارش ایرنا روابط عمومی فرمانداری هرسین روز پنجشنبه به نقل از امیر شاه آبادی در جلسه معارفه معاون جدید فرماندار هرسین تاکید کرد: دستگاههای دولتی باید هرگونه تحرک و تبلیغات زودهنگام و کارهایی که شائبه تبلیغاتی توسط کاندیداهای احتمالی را می دهد به سرعت گزارش دهند.
وی اظهار کرد: با مدیران دستگاه های اجرایی که اموال و امکانات دولتی را در اختیار و استفاده شخصی یا به نفع کاندیداهای احتمالی قرار دهند به شدت برخورد خواهد شد.
شاه آبادی تاکید کرد: در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و ماندگار تمام ادارات باید نیروی انسانی و لجستیکی خود را در اختیار فرمانداری ها بگذارند.
وی از اتخاذ تصمیمات جدی برای ایجاد فضای شفاف در برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: در ستاد انتخابات استان فضای شفافی را ایجاد خواهیم کرد که بدون تردید این فضا با حضور اعضای هیات نظارت تقویت خواهد شد.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید فرامین و دستورات رهبر انقلاب را خط مشی و سرلوحه کار خود قرار دهیم افزود: در برخورد با موضوع هسته ای نباید در گرداب سلیقه ها قرار گرفت و اظهارنظرهای جناحی و حزبی داشت چرا که گزارش های لحظه به لحظه موضوع هسته ای به استحضار رهبر انقلاب می رسید و ایشان با اشرافیت کامل موضوع را رصد می کردند.
شاه آبادی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان های شرق استان کرمانشاه ذخایر انقلاب اسلامی محسوب می شوند خاطرنشان ساخت: این شهرستان ها چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در زمان های دیگر به عنوان حامی و پشتیبان اصلی انقلاب در تمام صحنه ها حضوری فعال و گسترده داشته اند.
وی اضافه کرد: جوانان این مرز و بوم با جانفشانی در تحقق آرمان های انقلاب گام برداشتند و دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند.
وی در پایان با اشاره به نامگذاری امسال از جانب مقام معظم رهبری به سال همدلی و همزبانی مردم و دولت و با تاکید بر تلاش دولت برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم گفت: دولت یازدهم خود را خادم ملت می داند و نهایت همدلی را با مردم خواهد داشت، لذا این یک واقعیت است هر میزان همدلی بین مردم و دولت بیشتر باشد اعتماد دو طرف نیز به همان اندازه افزایش خواهد یافت و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو نیز بیشتر خواهد شد.
در پایان این مراسم نجف میرزا حسینی بعنوان معاون جدید فرماندار معرفی هرسین و از زحمات سعید شریفی معاون قبلی تجلیل شد.
استان کرمانشاه با جمعیتی حدود 2 میلیون نفر یک میلیون و 370 هزار واجد شرایط رای دارد.
انتخابات مجلس شورای اسلامی برای دهمین دوره و انتخابات خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه هفتم اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار