شهردار اردبیل در مراسم تجلیل از فعالان رسانه ای؛
شهردار اردبیل با خاطرنشان کردن مشکلات شهر اردبیل در حوزه ترافیک گفت: برای حل مشکلات این بخش بیشتر از آنکه به فکر مهندسی ترافیکی آن باشیم باید به کارهای فرهنگی و اجتماعی روی آوریم تا با تکیه بر این روند برای اصلاح رفتارهای اجتماعی عموم مردم تلاش کنیم.
کد خبر: ۷۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 14 August 2015

اصلاح رفتارهای اجتماعی به کمک رسانه ها ، پیش شرط توسعه است

شهردار اردبیل در مراسم تجلیل از فعالان عرصه رسانه ای استان نقش فرهنگ را در تحول جوامع یادآوری کرد و گفت: بها دادن به خدمات فرهنگی و اجتماعی را مقدم بر خدمات عمرانی می‌دانم چرا که تحول فرهنگی پیش شرط عمران و توسعه پایدار است.

به گزارش تابناک اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان افزود: ما در کنار توجه به کارهای عمرانی و زیربنایی در شهرداری تلاشمان بر این است تا با رویکرد جدید خدمات فرهنگی و اجتماعی را مقدم بر کارهای عمرانی بشماریم و به عنوان پیش نیاز از فعالیت های همه جانبه در زمینه فرهنگی حمایت کنیم.

وی با خاطرنشان کردن مشکلات شهر اردبیل در حوزه ترافیک گفت: برای حل مشکلات این بخش بیشتر از آنکه به فکر مهندسی ترافیکی آن باشیم باید به کارهای فرهنگی و اجتماعی روی آوریم تا با تکیه بر این روند برای اصلاح رفتارهای اجتماعی عموم مردم تلاش کنیم.

این مسوول با بیان اینکه نقش خبرنگاران در ایجاد بستر مناسب در ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در جامعه بسیار مهم و خطیر است، اضافه کرد: در همین راستا ما بر آموزش های همگانی و انتقال مفاهیم اجتماعی توسط رسانه ها تاکید داریم و تلاشمان بر این است تا یک شرایط مناسبی را در این حوزه فراهم کنیم.

اصلاح رفتارهای اجتماعی به کمک رسانه ها ، پیش شرط توسعه است

شهردار اردبیل با خاطرنشان کردن اینکه توجه به مطالبات حقیقی مردم می تواند زمینه توسعه حقیقی محسوب شود تصریح کرد: فضای رسانه ای فضای حساس و خطیری است که بر همین اساس کار خبرنگاران نیز سخت و دشوار بوده و در فضای حساس باید تلاش کنند تا رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

شهردار اردبیل یادآور شد: شهرداری هر چند یک نهاد خدماتی و عمرانی است اما پیش نیاز این امر تحقق خدمات فرهنگی و اجتماعی است که ضرورت دارد در یک مبنای درست این فضای تعاملی در جامعه برقرار شود.

به گزارش تابناک اردبیل، شهردار اردبیل با بیان اینکه همیشه خبرنگاران را یار و همراه مجموعه شهرداری دانسته ایم گفت: از خبرنگاران استان انتظار داریم تا در راه رسیدن به افق توسعه خدمات فرهنگی و اجتماعی شورا و شهرداری را یاری کنند.

شهردار اردبیل افزود: حدود 170 سال پیش با یک فرمان روزنامه نگاری در این کشور شکل گرفت و از آن زمان تاکنون تلاش همه خبرنگاران بر این بود تا یک فضای متفاوتی را در جامعه رقم بزنند که قطعا در این بستر هوشمندی، تیزبینی و نقادی خبرنگاران فضای متفاوتی را به وجود آورده است.

وی بیان کرد: رسانه با آموزش همگانی شهروندان و دیدبانی امور یارو حامی شهرداری است و عاملی برای دوری عوامل مدیریت شهری از کارهای روزمره می باشد.

او تاکید کرد که شهرداری با توجه به وسعت خدمات تبدیل به یک نهاد فرهنگی شده وفعالیت های فرهنگی این نهاد عمومی بسیار گسترده و مورد توجه شده است .

رییس شورای شهر اردبیل نیز در این آیین با یادآوری اینکه نقد منصفانه و همراه با انصاف با تخریب تفاوت دارد و نیاز جامعه امروز ما انتقاد سازنده می باشد گفت: تقابل سم امروز جامعه است و در فضای امروز برای رسیدن به توسعه بیشتر از هر چیز به تعامل نیازمندیم .

زکی الله خوشبخت با بیان اینکه حضور خبرنگار در عرصه های مختلف جلوی کج روی ها را می گیرد افزود: ‌خبرنگاران به عنوان دیده بان جامعه و وجدان بیدار همواره سعی دارند تا واقعیت ها را منعکس کنند.

وی ادامه داد: قطعا با دیده بانی و بیداری اصحاب رسانه می توان جلوی کج روی ها و انحرافات را گرفت به شرط آنکه خود خبرنگار هوشیار و آگاه و بصیر در صحنه حضور داشته باشد.

اصلاح رفتارهای اجتماعی به کمک رسانه ها ، پیش شرط توسعه است

به گزارش تابناک اردبیل، در این مراسم 250 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی از طرف شورا وشهرداری اردبیل تجلیل شدند.

در این مراسم که در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، از خانواده‌های خبرنگاران فقید فیاض آزاد، مصطفی بخشی، اصغر دوستدار، شهید کریم نیرومند و مسعود ناصر آزاد نیز تجلیل و یاد و خاطره آنها گرامی داشته شد.

در جریان برگزاری این مراسم، خانواده مرحوم مسعود ناصر آزاد هدیه خود را تقدیم اروج باغبانی پیشکسوت ترین وخوش حساب ترین دکه‌دار اردبیلی کردند تا از این پیشکسوت دکه‌ روزنامه‌فروشی قدردانی کرده باشند.

اصلاح رفتارهای اجتماعی به کمک رسانه ها ، پیش شرط توسعه است

اصلاح رفتارهای اجتماعی به کمک رسانه ها ، پیش شرط توسعه است

اصلاح رفتارهای اجتماعی به کمک رسانه ها ، پیش شرط توسعه است

اصلاح رفتارهای اجتماعی به کمک رسانه ها ، پیش شرط توسعه است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علیرضا موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
شهرداری محترم نسبت به آبیاری درختان شهر توجه ویژه داشته و دستور اقدام فوری صادر فرمایند
99درصد درختان اردبیل بویژه در پیاده رو ها بدلیل عدم آبیاری از سوی شهرداری در حال خشکیدن دایمی هستند
رسانه محترم تابناک از شما به عنوان رسانه معتبر شهر اردبیل خواهشمندم نسبت به وضعیت درختان شهر اردبیل و خشک شدن آنها در اثر بی آبی گزارش ویژه و فوری تهیه کرده و از شهرداری و شورای شهر و فرمانداری و استانداری و دفتر امام جمعه پیگیری نمایید تا شهرداری و شورای شهر نسبت به این مسئله بسیار حساس توجه ویژه داشته باشند
کلاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
با سلام
ما در بزرگترین مجتمع مسکونی استان اردبیل هر چقدر پیگیر میشویم که فقط تامین گل و گیاه را شهرداری محترم عهده دار شود و سایر کارها از جمله نگهداری آبیاری و رسیدگی به فضای سبز را خودمان عهده دار میشویم.کمکی به ما نمیکنند اما داخل شهر این گل و گیاه در اثر بی آبی حدر میشوند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
جناب اقای شهردار کار اصلی شما عمرانی است کارهای فرهنگی متولی خاص خود را دارند فقط می توانید از انها حمایت وپشتیبانی کنید لطفا به کار اصلی خود عمرانی بپردازید زمان زود می گذرد وگرنه صادقانه از این مسولیت کنار بکشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار