کد خبر: ۷۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲ 14 August 2015
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گیلان از تشکیل کارگروه حقوقی و فرهنگی این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابوطالب اصغری‌جیرهنده در جریان برگزاری جلسه کارگروه فرهنگی و حقوقی سازمان بسیج حقوقدانان اظهار کرد: این جلسه در راستای مصوبه شورای عالی بسیج حقوقدانان برای تشکیل کارگروه حقوقی و فرهنگی در سازمان بسیج حقوقدانان برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری جلسه کارگروه مذکور را بررسی و اظهار نظر کارکنان در زمینه مولفه‌های مختلف فرهنگی و حقوقی و ارسال آن به شورای عالی بسیج حقوقدانان برای تصویب و اجرایی شدن تشکیل عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گیلان ادامه داد: احکام آنها توسط رئیس شورای عالی بسیج حقوقدانان امضا می‌شود و امروز نخستین جلسه دو طرح شورای امر به معروف و نهی از منکر آن در سالن شهید صدر دادگستری استان برگزار و تصویب شرح و وظایف این شورا در سازمان و عملیاتی کردن طرح یک حقوقدان در هر مسجد به بحث و بررسی پرداخته شد.

به گفته وی، مقرر شده که در کار گروه فرهنگی آسیب‌های احتمالی جامعه هدف شناسایی و نظرات کارشناسی در راستای پیشگیری از آن ارائه شود.

اصغری‌جیرهنده تصریح کرد: در کارگروه حقوقی با استفاده از همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان در زمینه پیشگیری از  اقدام‌های شهروندان درباره تصرفات اراضی و ساخت و سازهای بدون مجوز و تخریب منابع طبیعی آگاه‌سازی حقوقی را در دستور کار خود قرار داده و نظرات کارشناسی خود را به شورای عالی  بسیج حقوقدان ارائه می‌کنند.

به گزارش فارس، در نشست مذکور حسین برومند به عنوان مسئول کارگروه حقوقی و علی شهبازی نیز مسئول کارگروه فرهنگی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار