سخنگوی اورژانس مازندران از وقوع دو تصادف در محمود آباد طی ساعت های 8 و 13 امروز خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 12 August 2015
به گزارش تایناک متاسفانه روزانه شاهد وقوع حوادث رانندگی در شریان های ارتباطی کشور هستیم.در این میان جاده های شمالی کشور به دلیل حجم بالای سفرها به سمت شهرهای مختلف این منطقه علی الخصوص در ایام مسافرت های تابستانی سهم حجم بیشتری از این حوادث را تحمل میکند. حوادثی که عوامل مختلف از جمله وضعیت نامناسب راه ها  سرعت و سبقت غیر مجاز  انحراف به چپ  و... بر وقوع آنها تاثیرگذار است.طبق اخبار واصله از شمال کشور متاسفانه دو فقره تصادف در جاده های شهر محمود آباد به وقوع پیوسته است
ذکریا اشکپور با بیان اینکه در ساعت 8:53 صبح امروز در منطقه پوشینه محمودآباد دو فقره تصادف در محمودآباد 11 مصدوم داشت، اظهار کرد: تصادف اول بین خودروی سمند و کامیونت ایسوزو 5 مصدوم  بر جای گذاشت که همه آنها از سرنشینان سمند بودند.
وی افزود: مصدومان توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدا محمود آباد منتقل شدند.
اشکپور با اشاره به حادثه دیگری در منطقه آهی محمودآباد گفت: این حادثه بین دو خودروی پراید و پژو 405 حدود  ساعت 13 اتفاق افتاد که 6 مصدوم برجای گذاشت.
این مسئول عنوان کرد:4 نفر از مصدومان به کمک دو دستگاه آمبولانس بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهدا محمودآباد منتقل و دو مصدوم دیگر درمان سرپایی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار