رئیس جهادکشاورزی بخش گواور گیلانغرب گفت:پیش بینی ما این است که امسال همچون سال گذشته بیش از ۵ هزار تن گندم در دهستان حیدریه برداشت کنیم.
کد خبر: ۷۵۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 20 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، بخشدار بخش گواور و رئیس جهاد کشاورزی این بخش، از مرکز خرید گندم دهستان حیدریه بازدید و بر روند خرید گندم نظارت کردند.

افشین خسروی رئیس جهاد کشاورزی بخش گواور در حاشیه این بازدید به خبرنگار تابناک گفت:در بازدیدی که از مرکز خرید گندم حقیقت مستقر در دهستان حیدریه با حضور بخشدار محترم داشتیم، این مرکز چند روزی است که فعالیت‌شان را آغاز و تا امروز بالغ بر ۲۰۰ تن گندم را خریداری کردند.

وی افزود: امیدواریم که نسبت به سال گذشته و با توجه به اینکه میزان آفت زدگی و سایر عوامل بیماری زا نسبت به سنوات گذشته درصد بسیار پایین‌تری داشته است، ان شاء الله گندم هم از لحاظ مرغوبیت و هم از لحاظ کیفیت عملکرد بیشتری نسبت به سنوات گذشته داشته باشد و پیش بینی می‌کنیم حداقل نسبت به سال گذشته که میزان ۵ یا ۶ هزار تن در سیلوی حیدریه خرید گندم داشتیم، امسال هم چیزی در این حد یا بلکه بیشتر خرید گندم داشته باشیم.

خسروی تصریح کرد: با توجه به شروع فصل برداشت و ضرورت تحویل محصول گندم به مراکز خرید مستقر در این دهستان، مرکز خرید حقیقت ضمن توجه به این نکته که از سوء استفاده افراد دلال و سودجو جلوگیری بعمل می‌آورد، از کشاورزان عزیز خواهشمندیم با مراجعه به شعبه بانک کشاورزی گواور و دریافت شماره حساب متمرکز گندم که از قبل افتتاح گردیده و یا مراجعه به مرکز جهاد کشاورزی بخش گواور نسبت به تهیه حواله و معرفی نامه خرید گندم اقدام نمایند.

خسروی در پایان گفت:لازم به توضیح است با توجه به حجم مراجعات و به جهت جلوگیری از ازدحام و معطل شدن کشاورزان عزیز، دو روز قبل از شروع برداشت، نسبت به تهیه معرفی نامه خرید گندم اقدام نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار