مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: سد عمارت تا پایان سال 96 به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۷۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 10 August 2015

به گزارش ایرنا، داود نجفیان در جریان بازدید خبرنگاران از عملیات اجرایی سد عمارت در شهرستان گرمی افزود: در سال جاری 900 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این سد ابلاغ شده و تا کنون 200 میلیارد ریال از این اعتبار تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه تمام اعتبار ابلاغ شده برای این سد تخصیص می یابد ، گفت: سد عمارت از امسال به عنوان پروژه مرزی از اعتبارات ویژه مهار آب های مرزی استفاده می کند.
وی با اشاره به آغاز اجرای سد عمارت از سال 83 افزود: برای این سد از ابتدای عملیات اجرایی 600 میلیارد هزینه شده و بر اساس زمانبندی اجرا باید در سال 96 به اتمام برسد.
نجفیان همچنین به اجرای شبکه پایاب سد خدآفرین اشاره کرد و از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی این پروزه خبر داد.
وی با بیان اینکه تاکنون برای این پروژه دو هزار میلیارد ریال هزینه شده است ، ادامه داد : 22 کیلومتر از کانال اصلی این شبکه آماده بهره برداری است.
وی گفت: بر اساس مناقصه انجام گرفته پیمانکار اجرای ادامه این پروژه نیز با مبلغ 850 میلیارد ریال انتخاب شده و به زودی اقدامات خود را آغاز می کند.
وی بیان کرد: همچنین از محل صندوق توسعه ملی سه هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.
امام جمعه شهرستان گرمی نیز در این دیدار مهندسان و فعالان عمرانی را مجاهدان مبارزه با دشمنان و استکبار جهانی دانست.
حجت الاشلام یدالله صفری با بیان اینکه جنگ با دشمنان تنها در جبهه های نبرد و بمب و گلوله نیست ، ادامه داد : فعالان عمرانی با تلاش بی وقفه خود اقتصاد کشور را شکوفا کرده و موجب حفظ استقلال کشور می شوند.
وی با اشاره به روز خبرنگار و تلاش بی وقفه اهالی رسانه در انتقال اخبار و اطلاعات به مردم ، این قشر را تغذیه کننده افکار مردم دانست و خواستار انتقال خدمات نظام و دولت به مردم شد.
وی بیان کرد: خبرنگاران باید با انتقال تلاش های فعالان اقتصادی و عمرانی در اجرای عدالت در جامعه تاثیر گذار باشند.
در جریان این بازدید از خبرنگاران فعال در حوزه آب استان به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

انتهای پیام/
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار