کد خبر: ۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶ 23 February 2015

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید تقی سهرابی، مدیر کل جدید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس امروز (4اسفند) در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه حرم مطهر امامزادگان بزرگوار در فارس و شیراز به ویژه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) در توسعه توریسم مذهبی بسیار موثر است، گفت: شهر شیراز شهر اهل بیت (علیهم السلام) است.

این مقام مسئول عنوان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) را معطر به شمیم روح بخش احمدی و محمدی (علیهما السلام) خواند و تاکید کرد: این دیار محل طلوع ستارگان درخشان سپهر علم، ادب و فلسفه است.

وی شیراز و فارس را جایگاه بزرگان و نامدارانی دانست که نام و آثارشان با تاریخ و تمدن ایران پیوندی ابدی و دیرینه دارد، افزود: امیدوارم بتوانم وظیفه خود را در قبال حرم مطهر اجرا کنم.

مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز فارس تاکید کرد: مدیریت رسانه ملی در فارس پشتیبانی رسانه ای از طرح توسعه حرمین مطهر در شیراز و فارس را در دستور کار قرار می دهد چرا که توسعه حرمین را در توسعه توریسم مذهبی موثر می داند.

وی موفقیت در برنامه های پیش رو را منوط به همراهی و تعامل دستگاه ها و مردم عزیز دانست و با خواندن بیت زیر سخنانش را به پایان رساند.

ما به آن مقصد عالی نتوانیم رسید// هم مگر پیش نهد لطف گامی چند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار