فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به برقراری نظم و امنیت عمومی در ماه مبارک رمضان، گفت: طرح امنیت اجتماعی ویژه ماه رمضان در مازندران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۴۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 05 May 2019

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به برقراری نظم و امنیت عمومی در ماه مبارک رمضان، گفت: طرح امنیت اجتماعی ویژه ماه رمضان در مازندران اجرا می‌شود.
 سردار سید محمود میرفیضی در جلسه ستاد فرماندهی انتظامی مازندران به اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی و واحدهای صنفی در ایام ماه مبارک رمضان برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران گرامی اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، متصدیان مراکز پذیرایی و خدماتی می‌توانند با اخذ مجوز از مراجع ذیربط و رعایت شئون اسلامی و قوانین صنفی فعالیت کنند.

وی افزود: برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از تظاهر به روزه خواری خصوصاً در ملا عام، واحدهای صنفی و اماکن عمومی، تفرجگاه‌ها، مجتمع‌های تجاری، پاساژها، معابر عمومی خودداری شود.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه برخورد با ناهنجاری‌ها و دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی از اولویت‌های نیروی انتظامی است، تصریح کرد: پلیس حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است و با هرگونه ناهنجاری‌ها برابر قانون برخورد می‌کند.

وی موضوع امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه اسلامی را امری بدیهی و مهم دانست و خاطرنشان کرد: پدیده بدپوششی دغدغه مردم و دستاویزی برای دشمن شده که در این حوزه پلیس بر مبنای مطالبات مردمی و قانون با این پدیده برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به موضوع کشف حجاب در خودروها، گفت: چنانچه پلیس در خودرویی شاهد کشف حجاب باشد برابر وظایف ذاتی و قانونی برای بار نخست از فرد تعهد اخذ می‌شود و در صورت تکرار برای بار دوم خودرو توقیف می‌شود.

میرفیضی، ماه رمضان را فرصتی استثنایی در تزکیه نفس و خودسازی برشمرد و تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماهی سرشار از برکات خداوند و روزه‌داری بهترین و مناسب ترین راه برای رسیدن به قرب الهی است.

رئیس پلیس مازندران از آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت عمومی در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر خبر داد و افزود: اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی و انتظامی در راستای پیشگیری از جرائم به ویژه سرقت، تسهیل در عبور و مرور خودروها از جمله این اقدامات است.
بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار