نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی : ملت ایران بایدبه خدا اتکا کند و رمز موفقیت وحدت و همدلی ملت ایران است.
کد خبر: ۷۴۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 03 May 2019

اتکا به تقوای الهی و وحدت رمز موفقیت مردم ایران
به گزارش تابناک آذربایجان غربی نادر قاضی پور در افتتاحیه نهمین جشنواره گل وگیاه ارومیه که در پارک گولر باغی ارومیه برگزار شد افزود: ملت ایران بایدبه خدا اتکا کند و رمز موفقیت وحدت و همدلی ملت ایران است.
قاضی پور با تبریک روز کارگر تصریح کرد: کارگران و به ویژه کارگران زحمت کش شهرداری ارومیه با وجود عدم دریافت چند ماه حقوق به آبادانی و نشاط شهر ارومیه تلاش می کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نشاط و شادابی نیاز شهروندان است و جشنواره گل وگیاه می تواند این نیاز را رفع کند.

وی بااشاره به اینکه رهبر انقلاب نوید پیروزی ملت ایران را بر سلطه جهانی داده است اظهار کرد: ما اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم جنگی که سخت تر از جنگ نظامی است و برای پیروزی در این جنگ نیازمند کار جهادی هستیم.
قاضی پور ادامه داد: آذربایجان غربی یک استان مرزی و حساس است و نباید با غفلت از این موضوع بگذاریم قضیه ۱۹مهر سال۹۵ تکرار شود.
اتکا به تقوای الهی و وحدت رمز موفقیت مردم ایران
در ادامه محمد رضا علیزاده امام زاده رئیس شورای شهر ارومیه نیز افزود: کارگران رونق دهنده اقتصاد کشور هستند و رفع مشکلات آنها ضروری است.
وی یاد آور شد: برگزاری جشنواره گل وگیاه و آموزش نحوه پرورش گل های زینتی و همجنین حضور فعالان این عرصه از استان های زنجان و آذربایجان شرقی قوت قلب برای مسئولان این جشن و شناساندن جشنواره گل وگیاه ارومیه خواهد شد‌.
علیزاده ادامه داد: در سال های اخیر تلاش شهرداری برای ایجاد نشاط و برپایی جشنواره های متعدد بسیار زیاد بوده و جای تشکر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار