مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه از طلب 211 میلیارد تومانی شرکت گاز از مردم خبر داد.
کد خبر: ۷۴۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ 02 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، مدیرعامل شرکت گاز استان با حضور در دفتر خبرگزاری تابناک استان کرمانشاه ضمن تبریک افتتاح دفتر این خبرگزاری، با این مجموعه خبری درخصوص آخرین اقدامات شرکت گاز گفتگو کرد.

سیروس شهبازی درخصوص گاز رسانی به مناطق روستایی گفت : از ۲۵۳۰ روستای استان، ۱۲۶۱روستای آن که شامل ۶۹ درصد روستای بالای ۲۰ خانوار می‌شود گازکشی شده و مابقی دیگر در حال انجام بوده که اعتبارات آن حدود ۲۵۰میلیارد تومان است و شکر خدا درسال گذشته توانستیم ۲۷۱روستارا گازکشی کنیم

 

وی در ادامه افزود : ۲۸شهر از ۳۲ منطقه شهری استان گاز دارد که شهرهای نوسود ، نودشه و ریجاب درحال اجرا است که شهر ازگله در مرحله طراحی است، حدود ۹۹/۳درصد خانوارهای شهری گاز داشته که بالاتر از میانگین کشوری ۹۷درصد است .

مدیرعامل شرکت گاز گفت : در استان ۲۱۰۰ واحد صنعتی متصل به شبکه گازرسانی نیز وجود دارد و گاز مصرفی روزانه ۱۰/۵یا ۱۱میلیون تن میباشد، طبق بخشنامه وزارتخانه ، ما قادر به گاز کشی روستاهای بالای ۲۰خانوار و هزینه ۱۲میلیون تومانی برای هر واحد مسکونی هستیم که ۵۰۵ روستای استان از این شرایط برخورددار نبوده و نیازمند ۳۶۵میلیون تومان، به نرخ امروز، نقدینگی است .

 

وی درخصوص طلب های شرکت گاز گفت : حدود ۸۵درصد یارانه های پرداختی به مردم از بهای گاز تامین میشود و این در حالی است که ۲۱۱میلیارد تومان از بخش های مختلف طلب داریم .

ایشان در پایان افزودند : شرکت گاز تمامی تلاش خود را در جهت رفاه حال مردم انجام میدهد که این امر به وضوح در اتصال گاز ۲۴ساعت پس از زلزله و اتصال ۴ساعته گاز شهرستان صحنه در جریان سیل اخیر مشهود بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار