مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ، گفت: اگر مسائل فرهنگی تقویت شود و نگاه مردم به مسائل اقتصادی اصلاح شود بسیاری از این مشکلات حل خواهند شد.
کد خبر: ۷۴۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ 01 May 2019

 ضعف فرهنگی ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی است

 

 ایسنا: حجت‌الاسلام سعید مهدوی در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان طلاب گیلانی حوزه علمیه قم، هدف از این دیدارها را ایجاد ارتباطی وثیق، صمیمی و هدفمند با اهل علم، تبلیغ و معنویت حوزه‌های علمیه دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای نیل به اهداف مورد تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیازمند به پشتوانه و عقبه قوی همچون حوزه‌های علمیه، علما و فضلا است.

وی تصریح کرد: این دیدار می‌تواند آغازی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های معنوی، معرفتی و تبلیغی حوزه‌های علمیه و عالمان دینی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دنیای امروز آمادگی زیادی برای پذیرش معارف ناب اسلام دارد، افزود: بسیاری از مردم دنیا از مادی‌گری خسته شده‌اند و تنها چیزی که عطش آنان را نسبت به حقیقت سیراب می‌کند اسلام است.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور ریشه بسیاری از این چالش‌ها را ضعف فرهنگی ارزیابی کرد و گفت: اگر مسائل فرهنگی تقویت شود و نگاه مردم به مسائل اقتصادی اصلاح شود بسیاری از این مشکلات حل خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان بر لزوم گسترش فعالیت‌های تبلیغی تاکید کرد و گفت: با توجه به حضور فعال دشمنان در شبکه ‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی، حساسیت کار مبلغان نسبت به گذشته بیشتر شده و باید نقش پر رنگ‌تری در فضای مجازی و پاسخ به شبهات داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار