استاندار اردبیل با گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۷۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 08 August 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری اردبیل، مجید خدابخش روز شنبه طی پیامی اظهار کرد: 17 مرداد که در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز خبرنگار نام گذاری شده، فرصت مناسبی برای اندیشیدن بیشتر در باره اهمیت و ارزش خبرنگاری و جهت گیری در راستای هرچه ارزشی تر کردن آن است.
وی افزود: به یقین هر اقدامی حتی کوچک در این حوزه اگر با خلوص و نیت تقرب الهی عجین شود، رضایت خالق و خلق را رقم زده و به سرمایه ای ارزنده و جلوه ای از سوگند رب جلیل به قلم و آنچه که می نویسد، تبدیل می شود؛ چرا که عاملی موثر در زمینه تقویت آموزه های اخلاقی و صیانت از حقوق انسانی و شهروندی را به عنوان لازمه های زندگی افتخار آمیز در جامعه اسلامی فراهم می سازد.
استاندار اردبیل بیان کرد: اعضای جامعه خبری استان به لحاظ وجود پشتوانه های غنی دینی و فرهنگی در این خطه از میهن اسلامی، با درک جایگاه قلم در مقاطع مختلف زمانی برای مردم منشا خیر بودند و انتظار می رود امسال هم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت با رعایت اخلاق حرفه ای از جمله انصاف در نقد ، ارایه راه کارهای مفید و نشر درست اخبار زمینه ساز تثبیت مودت و امیدآفرینی در جامعه، کوشا و پیشتاز باشند.
خدابخش گفت: این جانب با نثار سلام به روح بلند شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه در سراسر استان تبریک گفته و از درگاه خداوند منان برای خبرنگاران فقید، رحمت و برای دیگر عزیزان توفیق روز افزون مسالت می نمایم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار