رئیس اتاق اصناف کرمانشاه خواستار استمرار همکاری رسانه‌ها با اتاق اصناف کرمانشاه شد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند در بهبود وضعیت کسب و کار و رونق اقتصادی جامعه موثر باشند.
کد خبر: ۷۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 08 August 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا سلیم‌ساسانی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان کرمانشاه در سالن اجتماعات اتاق اصناف کرمانشاه، اظهار کرد: رسانه‌ها به‌عنوان زبان گویای جامعه به‌دنبال بیان مطالبات مردم هستند.

سلیم‌ساسانی رسانه‌ها را ابزاری ارزشمند برای آگاهی از خواسته‌های عمومی بیان کرد و ادامه داد: رسانه‌ها علاوه بر انتقال اخبار و آگاهی‌بخشی به جامعه، مسئولان را از مطالبات مردم مطلع می‌کنند.

وی نقد سازنده، انتشار اخبار صحیح و سریع، دقت، امانت‌داری، مطالبه‌گری، شجاعت، آگاهی‌بخشی و تحلیل و تفسیر وقایع را از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های کاری اصحاب رسانه عنوان کرد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با تاکید بر اینکه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و تعامل دوسویه با اصحاب رسانه می‌توان به‌سوی رفع نواقص و آگاهی از مطالبات افراد جامعه قدم برداشت، افزود: رسانه‌ها بهترین ابزار در دست مدیران برای پیشرفت در کارها هستند.

این مسئول با تقدیر از خبرگزاری فارس، صدا و سیما و رسانه‌هایی که به بخش اصناف کمک کرده تا ارتباط بهتری با بدنه جامعه داشته باشند، تصریح کرد: رسانه‌ها همواره پشتیبان اصناف بوده‌اند.

وی خواستار استمرار همکاری رسانه‌ها با اتاق اصناف کرمانشاه شد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با توجه بیشتر به حوزه اصناف در بهبود وضعیت کسب و کار و رونق اقتصادی موثر باشند.

به گفته رئیس اتاق اصناف کرمانشاه، استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌ها و موقعیت‌های خوبی در حوزه اصناف و بازار است و بی‌شک فعالیت مثبت اصحاب رسانه در جذب سرمایه‌گذار موثر است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار