سعدی مصطفی زاده در گفتگو با تابناک:
سرپرست فرمانداری روانسر گفت: در پی هشدارهای سازمان هواشناسی و مدیریت بحران مبنی بر جاری شدن سیل در برخی استان های کشور از جمله استان کرمانشاه ، در شهرستان روانسر نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
کد خبر: ۷۳۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ 31 March 2019

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:تمامی ظرفیت ها و امکانات شهرستان به کار گیری شده تا خسارت های ناشی از سیل احتمالی به کمترین میزان ممکن برشد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون سه جلسه ستاد بحران در شهرستان تشکیل شده و اعضای این ستاد و ادارات متولی با لغو مرخصی های کارکنان و تجهیز کلیه امکانات در آماده باش کامل هستند تا شاهد کمترین خسارت در شهرسان باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان روانسر اظهار داشت:اطلاع رسانی کامل برای کاهش خطرات و خسارت های احتمالی در شهرستان انجام شده است.

مصطفی زاده تصریح کرد:به 27 روستای بخش مرکزی و سه روستای بخش شاهو که درمعرض سیلاب قرار دارند و خطر پذیری آنها بیشتر است اطلاع داده شده است.

وی افزود:در حال حاضر دو اروگاه برای اسکان موقت سیل زدگان احتمالی در سالن ورزشی دو هزار و 500 نفری و تالار وحدت با 80 تخته چادر تشکیل شده و 170 بسته غذایی 72 ساعته نیز تهیه و آماده تحویل است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار