معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان خبر داد
معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان از اقدامات نیروهای امدادی برای یاری رساندن به 2 هزار و 531 خانوار در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ 31 March 2019

صادق سلامت معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان اظهار کرد: در سیل و آب‌گرفتگی استان خوزستان از تاریخ ۲۵ اسفند سال ۹۷ تا ۹ فروردین سال ۹۸ با اقدامات نیروهای امدادی ۲ هزار و ۵۳۱ خانوار امدادرسانی شدند و ۲ هزار و ۶۳۹ نفر اسکان اضطراری یافتند و در این ایام ۳ نفر در حوادث سیل کشته شدند و ۲ نفر از سیلاب نجات یافتند.

وی افزود: در این مدت در حوادث جاده‌ای که هلال‌احمر حضور داشت ۷ نفر کشته و ۹۶ نفر مصدوم شدند و ۱۰ مورد رهاسازی از درون خودروها صورت گرفت.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به ۴ مورد حوادث کوهستانی، عنوان کرد: در حوادث کوهستانی ۳ نفر مصدوم شدند و ۳۲ نفر توسط عوامل امدادی نجات یافتند.

سلامت با اشاره به خدمات حضوری جمعیت هلال‌احمر خوزستان، اظهار کرد: ۳ هزار و ۷۸۲ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۲ هزار و ۶۴۰ نفر در پایگاه‌های هلال‌احمر اسکان یافتند.

وی گفت: ۴ هزار و ۹۳۹ نفر از کاروان‌های راهیان نور به صورت سرپایی از خدمات درمانی استفاده کردند و ۱۹۲ نفر در پایگاه‌های هلال‌احمر اسکان داده شدند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار