معاون جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بیش از 50 خانوار در حسینیه‌ها و سالن ورزشی اروندکنار اسکان اضطراری شدند و اقلام مورد نیاز آنها، در اختیارشان قرار گرفت.
کد خبر: ۷۲۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 27 March 2019

صادق سلامت معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: تاکنون در شهرهای هفتکل، شوشتر، مسجدسلیمان، آبادان، باغملک، لالی، ایذه، گتوند، رامهرمز، خرمشهر، اندیکا، بهبهان و اندیمشک گزارش هایی از سیلابی شدن برخی از مناطق اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در اروندکنار به 51 خانوار امدادرسانی شد، گفت: اقلام امدادی شامل 126 تخته پتو، 102 تخته موکت، 300 شل آب معدنی، 500 قوطی انواع کنسروجات، 325 کیلوگرم قند و شکر  و 40 کیلوگرم نایلون پوششی بین حادثه دیدگان توزیع شده است و ارزیابی ادامه دارد.

معاون جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: شب گذشته بیش از 50 خانوار در حسینیه‌ها و سالن ورزشی اروندکنار اسکان اضطراری شدند و اقلام مورد نیاز آنها، در اختیارشان قرار گرفت.

وی با اشاره به آسیب دیدن ۴۸ نفر در مناطق عشایری شاه‌نشین و چال محمدحسین باغملک، گفت: ۵ نفر اسکان اضطراری شدند و اقلام امدادی شامل چادر، پتو، موکت و نایلون پوششی بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

سلامت با اشاره به تخریب جزئی و کلی 10 منزل مسکونی در روستای بن‌سوار باغملک بر اثر بارش شدید باران و ریزش کوه، عنوان کرد: یک منزل مسکونی نیز در شهر باغملک دچار تخریب شد که عوامل امداد و نجات هلال احمر باغملک به این مناطق اعزام شده و به امدادرسانی پرداختند.

وی گفت: در منطقه شیمبار یک زن باردار در محاصره سیلاب قرار گرفته بود که با حضور سریع و به موقع نیروهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان نجات یافت و به مرکز درمانی منتقل شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: یک چوپان 16 ساله نیز که در روستای گاوخفت  شهرستان لالی از غروب روز گذشته در محاصره سیلاب قرار گرفته بود، پس از ساعت ها جستجو توسط نیورهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان پبدا و به منطقه امن منتقل شد.

وی گفت: در حال حاضر روستای باجول ایذه در محاصره سیلاب قرار گرفته است و نیروهای امدادی به منطقه اعزام شده اند.

وی گفت: شعیبیه شوشتر، عشایر حاشیه شهر هفتکل، روستاهای دره‌نی و چهل‌کنار بهبهان، مسجدسلیمان و عشایر حاشیه شهر، منطقه کوشک، روستای شوال و بخش چلو در اندیکا، روستاهای دوبندار، علی آباد و پاپی آباد در اندیمشک نیز درگیر سیلاب هستند.

سلامت گفت: محورهای بهبهان به گچساران، اندیکا به چهارمحال، ایذه به چهارمحال و اندیمشک به خرم آباد مسدود شده و در محاصره سیلاب هستند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: اسکان اضطراری ، سیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار