استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه، این استان را هندوستان اقوام و مذاهب دانست که مردمش در عین وحدت و همدلی با یکدیگر و در آرامش زندگی می کنند و این را مرهون خون شهدا و خصوصا شهدای اهل سنت دانست که پابه پای شیعیان در دفاع از کیان اسلامی جنگیدند.
کد خبر: ۷۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 05 August 2015
به گزارش تابناک کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی شامگاه سه شنبه در شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور وزیر اطلاعات در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار داشت: با وجود مشکلات بسیار در آن سوی مرز و حضور دشمنان در برخی کشورهای همجوار به خوبی امنیت در استان کرمانشاه ایجاد شده است.

وی این استان را هندوستان اقوام و مذاهب دانست که مردمش در عین وحدت و همدلی با یکدیگر و در آرامش زندگی می کنند و این را مرهون خون شهدا و خصوصا شهدای اهل سنت دانست که پابه پای شیعیان در دفاع از کیان اسلامی جنگیدند.

رضایی بابادی با اشاره به ایثارگری های استان کرمانشاه درشکل گیری انقلاب اسلامی و همچنین رشادت های آنان در دفاع از کشور طی هشت سال دفاع مقدس اشاره داشت و افزود: بخش عمده ای از عقب ماندگی های کنونی استان از توسعه، نتیجه همان دوران و هرچند کارهای زیادی صورت گرفته اما برای رفع کامل این عقب ماندگی ها زمان زیادی نیاز بوده و زمانبر است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: استان کرمانشاه رتبه نخست در بیکاری کشور را داشت که در یک سال گذشته توانستیم شش پله این وضعیت را بهبود بخشیم. و در طول این مدت در زمینه کسب و کار هم رتبه استان را از 30 به 24 ارتقا و 40 واحد تولیدی و صنعتی راکد استان را فعال کردیم.

وی گفت: دولت یازدهم با اقدامات خود در عرصه های مختلف نشان داد که شایسته لفظ تدبیر است و علی رغم هم مرزی با عراق و ناامنی های موجود در آن، کشور از امنیت پایداری برخوردار است.

استاندار کرمانشاه ایجاد طرح گرمسیری، کلنگ زنی پالایشگاه آناهیتا و ایجاد زمینه برای راه اندازی پتروشیمی چهارم استان را از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان کرمانشاه عنوان کرد.

رضایی بابادی تحولات در روابط خارجی را تحت رهبری های عالمانه مقام معظم رهبری و تدابیر ریاست جمهوری و تیم مذاکره کننده از دیگر خدمات دولت یازدهم برشمرد و افزود: مذاکره کنندگان با اقدامات خود در عرصه روابط خارجی فضایی را به وجود آوردند که در نتیجه آن برکات فراوانی نصیب کشور می شود و امیدواریم شاهد رشد روزافزون توسعه در کشور باشیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار