مدیر تالار بورس منطقه‌ای استان فارس با اشاره به معاملات هفته آخر سال در بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در این هفته تعداد ۹۷ میلیون و ۴۲۲ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۵۰۷ میلیارد ریال مبادله شد.
کد خبر: ۷۲۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 16 March 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:کرشمه ترابیان  با اشاره به معاملات هفته آخر سال در بورس منطقه‌ای استان فارس اظهار داشت: در این هفته تعداد 97 میلیون 422 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 507 میلیارد ریال مبادله شد که 67 درصد آن مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به 325 شرکت است، گفت: در دوره مورد نظر در مجموع برای 167 نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شده است.

 

ترابیان افزود: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های ایران خودرو، سرمایه‌گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران و رهشاد سپاهان بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های تامین سرمایه لوتوس پارسیان، سرمایه‌گذاری غدیر و بانک ملت با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای استان فارس بیان کرد: همچنین سهام شرکت‌های بانک ملت، ارتباطات سیار ایران و بانک تجارت بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های نورد لوله اهواز، ذوب آهن اصفهان و ماشین‌سازی اراک بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

 

برچسب ها: سهم ، سهم بورس ، معامله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار