کد خبر: ۷۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 05 August 2015
رشت - ایرنا - طرح تابستانی نشاط معنوی با برگزاری مراسم اختتامیه در شبستان حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) در رشت به کار خود پایان داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت : طرح نشاط معنوی تابستان امسال در یکصد و 40 بقعه متبرکه گیلان اجرا شد.

حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : طرح تابستانی نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و سوق دادن آنها به فعالیت های فرهنگی و قرآنی اجرا شد.
وی اظهار داشت : در اجرای این طرح برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و تفریحی در فضای معنوی امام زادگان با شور و نشاط جوانی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد : دانش آموزان دختر و پسر به صورت مجزا در گروه سنی هشت تا 16 سال و در سه مقطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان از مخاطبان برنامه های آموزشی در این طرح بودند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان تصریح کرد : آموزش قرآن کریم روخوانی، روانخوانی، ترجمه و مفاهیم اعتقادات و داستان های ائمه معصومین، پیامبران و احکام از برنامه های آموزشی در این طرح بود.

وی بیان داشت : تشکیل جلسات اخلاق به صورت هفتگی ، حضور فعال در نماز جمعه و جماعت ، برگزاری جلسات ادعیه و برنامه ریزی برای حضور پویا و فعال دانش آموزان ، جلسات مشترک بین دانش آموزان، والدین و دعوت از اساتید تربیتی از برنامه های تربیتی در این طرح بود.
وی با بیان اینکه در اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی برنامه های اردویی بر اساس امکانات و ظرفیت های موجود برگزار شد ، خاطر نشان کرد : برنامه ها و کلاس های ورزشی نیز متناسب با سن مخاطبان برگزار شد.
استان گیلان دارای 923 بقعه متبرکه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار