مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: 3 هزار و 500 تن شکر جدید یارانه‌ای به مازندران اختصاص یافت.
کد خبر: ۷۲۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸ 10 March 2019

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: 3 هزار و 500 تن شکر جدید یارانه‌ای به مازندران اختصاص یافت.
سید محمد جعفری طی گفت‌وگویی اظهار کرد:با مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و پیگیری‌های صورت گرفته به منظور کنترل قیمت شکر، میزان ۳ هزار و ۵۰۰ تن شکر در مرحله دوم تنظیم بازار برای مصارف خانوار و صنوف و صنایع به مازندران اختصاص یافت.

وی افزود: این میزان شکر بعد از مشخص شدن کارخانه وارد استان خواهد شد و با قیمت مصوب هر کیلو ۳۴ هزار ریال با معرفی عاملان توزیع از سوی سازمان جهاد کشاورزی از طریق شبکه‌های توزیعی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

جعفری با بیان اینکه در مرحله اول تنظیم بازار ۲ هزار و ۲۰۰ تن شکر به مازندران اختصاص داده شد، گفت: این میزان شکر تنظیم بازار از استان‌های سمنان و خراسان شمالی وارد مازندران شد که با اولویت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی از لحاظ تامین شکر در مازندران وجود ندارد، افزود: با توجه به میزان مناسب ذخایر کشور نگرانی و مشکلی در تامین و توزیع به موقع شکر با قیمت مصوب در استان وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور به سهمیه شکر زنبورداران اشاره کرد و گفت: از ۲ هزار و ۲۰۰ تن شکر یارانه‌ای مرحله اول با قیمت مصوب حدود ۳۰۰ تن جهت تغذیه زنبور‌ها بین زنبورداران مازندران توزیع می‌شود.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار