مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور: برای کنترل بازار، 2هزار و 200تن شکر مصارف خانوار و صنعت مازندران اختصاص یافت.
کد خبر: ۷۲۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 04 March 2019

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور: برای کنترل بازار، 2هزار و 200تن شکر مصارف خانوار و صنعت مازندران اختصاص یافت.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران گفت: با مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و پیگیری‌های استاندار مازندران ، 2 هزار و 200 تن شکر با قیمت مصوب کیلویی 3 هزار و 400 تومان را عاملان توزیع استان در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
سید محمد جعفری با اشاره به اینکه از این میزان شکر اختصاص داده شده هزار تن وارد استان شده است، افزود: هزارو 200 تن دیگر روزهای آینده وارد استان می شود.
جعفری افزود :‌ روزانه تقریبا 200 تا 250 تن شکر تنظیم بازار از استان‌های سمنان و خراسان شمالی وارد مازندران و با اولویت در فروشگاه‌های زنجیره ای و تعاونی‌ها توزیع می شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور همچنین با بیان اینکه با توجه به میزان مناسب ذخایر کشور مشکلی در تامین و توزیع به موقع شکر با قیمت مصوب در مازندران وجود ندارد، گفت :‌از میزان شکر تخصیصی استان ، حدود 300 تن شکر یارانه ای برای تغذیه زنبورها بین زنبورداران مازندران توزیع می‌شود.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار