تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در یک بازی خارج از خانه در مصاف با تیم شهدای بابلسر به تساوی 2 بر 2 دست یافت.
کد خبر: ۷۲۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵ 28 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،شهرام مهرپیما سرمربی تیم فوتبال بعثت ، بااشاره به بازی عصر امروز (هشتم اسفند) تیمش برابر شهدای بابلسر، اظهار کرد: متاسفانه در دقیقه هفت این بازی یکی از بازیکنان تیم بعثت به علت دو کارته شدن از زمین بازی اخراج شد که این مسئله افت روحی بازیکنان ما را رقم زد، بگونه ای که در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود تیم حریف به رختکن رفتیم.

وی ادامه داد: در فاصله بین دو نیمه ضمن توصیه هایی که به بازیکنان داشتم، تغییراتی را نیز در ترکیب تیم بوجود آوردم که این امر در بازگشت تیم به بازی تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه تصریح کرد: در نیمه دوم بازیکنان تیم ما عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند و توانستیم ضمن جبران گل خورده، یک گل هم از حریف پیش بیفتیم.

وی با انتقاد از ضعف شدید داوری در این دیدار، اعلام کرد: در دقیقه 85 این دیدار، داور یک پنالتی برای تیم حریف گرفت که منجر به گل و تساوی این دیدار شد.

مهرپیما به وقوع جریاناتی پیش از این دیدار اشاره کرد و گفت: پیش از برگزاری دیدار بین دو تیم، یکی از داوران لیگ برتر که اصالتا اهل بابلسر است به رختکن داوران رفت و صحبت هایی را با آنها داشت که ما نتیجه این صحبت ها را در قضاوت های ناعادلانه داوران این دیدار دیدیم.

وی تاکید کرد: دلیلی ندارد که یک داور لیگ برتری در یک بازی لیگ دسته دوم به رختکن داوران برود و با آنها صحبت کند.

تیم بعثت کرمانشاه با این تساوی 27 امتیازی شد و با دو پله سقوط در جایگاه پنجم لیگ دسته دوم فوتبال قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار