رقابت‌های بین‌المللی سوکیوکوشین کاراته برای سومین سال متوالی به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۱۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 26 February 2019

وحید بهرمان‌‌، رییس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور و خاورمیانه اظهارکرد: این رقابت‌ها از هفتم تا نهم اسفندماه در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی اهواز برگزار می‌شود که امروز (سه‌شنبه) سمینار فنی مسابقات نیز توسط خانم ویکتوریا از روسیه به صورت عملی برگزار می‌‌شود.

وی افزود: مسابقات بخش بانوان و آقایان نیز به ترتیب هشتم و نهم اسفندماه برگزار می‌شود که تیم‌های روسیه، ارمنستان، افغانستان، عراق، کویت، گرجستان، آذربایجان و ایران (مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری و منطقه آزاد اروند) تیم‌های شرکت‌کننده در بخش بانوان هستند. علاوه بر این تیم‌ها، تیم‌های ترکیه، گینه و فیلیپین نیز در بخش آقایان حضور خواهند داشت.

مسوول سبک سوکیوکوشین کاراته کشور و خاورمیانه با گله‌مندی از عدم حمایت مسوولان جهت برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها در اهواز، عنوان کرد: هدف من این بود که با برگزاری این رقابت‌ها بتوانیم استان خوزستان و ورزش آن را بیشتر از این نشان دهیم ولی هیچ نهاد و ارگان دولتی و غیردولتی همکاری با ما نداشت.

وی ادامه داد: جا دارد از همکاری و حمایت آقای یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس و همچنین آقای نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌‌کل ورزش و جوانان خوزستان که پا به پای ما آمده است و در هماهنگی‌ها به ما کمک می‌کند، قدردانی کنم. به هر حال برگزاری این رقابت‌ها در اهواز تبعات مثبتی دارد ولی کسی جهت انجام این رقابت‌ها حتی یک ریال هم به ما کمک نداشته است. کار کردن در چنین شرایطی سخت است ولی خود من باتوجه به این‌که خوزستانی هستم، علاقه‌مند به برگزاری مسابقات برای سومین سال متوالی در این‌جا بودم، در حالی که می‌توانستیم این رقابت‌ها را با هزینه کمتر در تهران هم برگزار کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار