یک عدد ویلچر اهدایی رهبر معظم انقلاب در راستاي طرح «هزار معلول، هزار ويلچر» توسط نمایندگان بنیاد برکت احسان به خانواده معلول نیازمند اردکانی اهدا شد.
کد خبر: ۷۱۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 25 February 2019

«ابراهیم رحمتی» نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان یزد با اشاره به اجرای طرح «هزار معلول، هزار ویلچر»، گفت: این ویلچرها تحت عنوان پویش مردمی «چرخ زندگی» با مشارکت بنیاد اجتماعی برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تحت عنوان هدیه مقام معظم رهبری به معلولان نیازمند اهدا می‌شود.

وي تصریح کرد: توزیع این ویلچرها حاصل کمک‌های خیرین در پویش مردمی «چرخ زندگی» به منظور تهیه و توزیع ویلچر رایگان در بین معلولان نیازمند است.

«حمیدرضا پایدارفر» ريیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان نیز ضمن ابراز خرسندی و تشکر از سفیران پویش «چرخ زندگین در این مراسم، با بیان این که معلولان توانمند در حالی می‌توانند توانمندی خود را نشان دهند که ابزار و وسایل توانبخشی برای آنها فراهم باشد، افزود: باید با فراهم کردن ابزار و لوازم راه پیشرفت را برای معلولان باز بگذاریم.

وي تصریح کرد: در حال حاضر 2500 معلول تحت پوشش بهزیستی اردکان هستند و ۴۵۰ نفر از ۱۱ مرکز روزانه و شبانه‌روزی خدمات مختلف پزشکی، پرستاری، خدمات توان‌بخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی و خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری دریافت می‌کنند.

پایدارفر افزود: در شهرستان اردکان یک مرکز شبانه‌روزی نگهداری سالمندان، یک مرکز شبانه‌روزی معلولان ذهنی، چهار مرکز روزانه معلولین ذهنی، جسمی، کودک ناشنوا و کم‌شنوا، دو کارگاه تولیدی حمایتی معلولان، یک مرکز ویزیت در منزل معلولان جسمی حرکتی و یک مرکز مراقبین تحت نظارت بهزیستی به معلولان خدمت‌رسانی می‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار