حشمت الله رضایی در گفتگو با تابناک:
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت:۱۱ مدرسه با ظرفیت ۸۳ کلاس درس برای حضور مسافران نوروزی از سوی ستاد اسکان شهرستان تجهیز شدند.
کد خبر: ۷۱۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴ 25 February 2019

حشمت الله رضایی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:مکان های اقامتی این شهرستان شامل 10 هتل و سه مهمانپذیر با 322 اتاق و یک هزار و 116 تخت در سطح شهرستان برای پذیرش مسافران نوروزی سامان دهی شده است.

وی خاطذ نشان کرد:این شهرستان همه ساله در ایام نوروز پذیرای شمار زیادی از مسافران و گردشگرانی است که به این منطقه می آیند و با خاطراتی ماندگار راهی دیار خود می شوند از این رو گردشگران و مسافران نوروزی در واقع سفیرانی برای معرفی جاذبه های قصرشیرین هستند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین اظهار داشت:این شهرستان دارای جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی و همچنین شرایط آب و هوایی مناسبی است که ایام نوروز فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های این حوزه به دیگر نقاط کشور است.

 به گفته این مسئول،برنامه ریزی لازم انجام شده و در بحث زیباسازی فضای شهری و آماده سازی شهر نیز شهرداری و مدیریت شهری با تمام توان در حال کار است.

رضایی تصریح کرد: بیمارستان، اورژانس و فوریت های پزشکی، مراکز درمانی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز برای خدمات رسانی به مسافران آماده باشند.

وی افزود:امکانات لازم برای استفاده از اماکن تاریخی و باستانی برای جذب گردشگران و فضاسازی و آماده سازی یادمان ها و مناطق عملیاتی و نمایشگاه جلوه های ایثار در ورودی قصرشیرین برای میزبانی از کاروان های راهیان نور مهیا شده است.

 گفتنی است شهرستان مرزی قصرشیرین با وجود اماکن طبیعی و چشم اندازهای زیبا و دلنواز، رودخانه خروشان الوند و بهار زودهنگام ، آثار تاریخی عمارت خسرو، چهارقاپو، کانال ساسانی، کاروانسرای شاه عباسی، بان قلعه و نهر شاه گدار و وجود بازارچه سنتی و نیز مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قصرشیرین موجب شده تا هر ساله در ایام نوروز شمار زیادی از هموطنان به ویژه اهالی شهرهای همجوار، این منطقه را برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود انتخاب کنند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار