معاون استانداری کرمانشاه مطرح کرد:
معاون استاندار کرمانشاه تشکیل اولین اتاق فکر حوزه اشتغال استان را طرحی مناسب دانسته و گفت: عزم افراد و نگاه سیستمی به موضوع اشتغال از جمله اهداف تشکیل این اتاق فکر است.
کد خبر: ۷۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 04 August 2015
به گزارش خبرنگار تابناک، هدایت حاتمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست با مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه اظهار داشت: 20 درصد اشتغال کشور با بیش از چهار میلیون نفر اشتغالزایی، مربوط به بخش کشاورزی بوده، اما میزان سرمایه گذاری در این حوزه تنها پنج درصد است.

وی گفت: میزان سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی نشان دهنده توجه به این بخش است و رسانه ها می توانند در سوق دادن سرمایه گذاران به سمت بخش کشاورزی و همچنین تولید محتوای درست در راستای ارتقای بهره وری اثرگذار باشند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری کرمانشاه تشکیل اولین اتاق فکر حوزه اشتغال استان را طرحی مناسب دانسته و گفت: عزم افراد و نگاه سیستمی افراد به موضوع اشتغال از جمله اهداف تشکیل این اتاق فکر است.

حاتمی در ادامه با بیان اینکه عرصه کشاورزی یکی از عرصه هایی است که کمترین وابستگی را نسبت به صنعت و گردشگری در ارتباط با خارج و حوزه نفت دارد، بر لزوم برنامه ریزی برای ارتقای بهره وری کمی و کیفی در این بخش تأکید کرد.

وی تعیین استراتژی و یک نقشه راه را از مهمترین اهداف تشکیل اتاق فکر عنوان کرد و افزود: تأکید بر مزیت ها و پذیرش اصل رقابت نیز از دیگر اصول و اهداف مهم تشکیل اتاق فکر حوزه اشتغال است که امیدواریم به آن دست پیدا کنیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار