مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از اسکان 25 هزار نفر در اردوگاه‌های راهیان‌نور کرمانشاه خبر داد و گفت: رزم‌نمایش «با افلاکیان» در صورت تأمین اعتبار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 04 August 2015

علی یوسفی‌راد امروز اظهار داشت: 11 هزار نفر از استان کرمانشاه طی سال‌جاری تاکنون به اردوهای راهیان نور کشور اعزام شده‌اند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: سفرهای راهیان نور با وجود اینکه دارای فراز و نشیب‌های بسیاری است، اما با استقبال علاقه‌مندان فراوانی مواجه بوده است.

وی بیان داشت: چند روز گذشته 280 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمانشاه از یادمان شهدای شهرستان پاوه دیدن کردند.

این مسئول از اسکان بیش از 25 هزار نفر از زائران در اردوگاه‌های یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: تمامی امکانات برای این افراد به‌طور کامل مهیا بوده است.

یوسفی‌راد از برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری نمایش رزمی فرهنگی باافلاکیان در کرمانشاه خبر داد و افزود: در صورت تامین اعتبار و مهمات این نمایش به‌زودی در پادگان توحید شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: با آغاز مجدد اعزام کاروان‌ها پس از ماه مبارک رمضان، شاهد حضور زائران از سراسر کشور به مناطق عملیاتی غرب هستیم.

به گفته وی، از شروع اعزام‌ها تاکنون کاروان‌هایی از استان‌های تهران، خراسان جنوبی، خوزستان، مرکزی، سیستان و بلوچستان، گلستان و فارس از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دیدن کرده‌اند.

این مسئول یادآور شد: در آینده نزدیک مناطق عملیاتی استان میزبان کاروان‌های راهیان نور از استان‌های قم، زنجان، سمنان و همدان خواهد بود.

یوسفی‌راد با اشاره به عملیات غرورآفرین مرصاد در دوران جنگ تحمیلی، افزود: هم‌زمان با سالروز عملیات مرصاد در تاریخ پنجم مردادماه کاروان‌های زیادی از یادمان مرصاد دیدن کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار