کد خبر: ۷۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 03 August 2015
مدیرکل محیط زیست استان البرزگفت: هوای کرج امروز هم سالم است .
حسین محمدی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، اظهارکرد: براساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان در حال حاضر هوای دو شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد برای گروه‌های حساس ناسالم است .
وی خاطرنشان کرد: براین اساس از کودکان، افراد مسن و بیماران قلبی و عروقی ساکن در این دو شهرستان درخواست می‌‎شود در صورت امکان کمتر از منزل خارج شوند .
محمدی افزود: این افراد می‌توانند انجام امور خود را به روزهای بعد و یا به اوایل شب که از اوج آلودگی هوا کاسته شده، موکول کنند.
وی ادامه داد: براساس گزارش‌های ارسالی در حال حاضر میزان غلظت  آلاینده‌های معلق در هوای این دو شهرستان از روز گذشته بیشتر شده است .
مدیرکل محیط زیست استان البرز گفت: درحال حاضر هوای دو شهرستان کرج و اشتهارد در وضعیت سالم قرار دارد و میزان ذرات آلاینده معلق در هوای این دو شهرستان از حد استاندارد پایین‌تر است .
محمدی ادامه داد: امروز از شاخص وضعیت کیفی شهرستان طالقان گزارشی اعلام نشده است ولی با توجه به ویژگی‌های آب و هوایی و جغرافیایی این شهرستان به نظر می‌رسد هوای طالقان نیز در وضعیت سالم باشد .
این مسئول درپایان گفت: ازشهروندان انتظار می‌رود با استفاده از راه‌های ساده‌ای همچون کاشت درخت و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و عدم استفاده از خودروهای شخصی زمینه کاهش آلودگی‌ها و داشتن هوایی پاک را فراهم کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار