مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:بمناسبت ایام فاطمیه در بقاع متبرک استان خیمه های معرفت برپا شده و ۱۲۰ نفر از روحانیون اعزامی از قم در این مدت جهت تبلیغ به مناطق محرم اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۷۰۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 30 January 2019

 

به گزارش خبرنگار تابناک،حجت الاسلام آیت الله عباسیان در نشست خبری امروز که بمناست دهه فجر و سوگواره یاس نبوی در سالن جلسات اوقاف برگزار شد افزود:امسال برنامه های دهه فجر ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه با توجه به تقارن آن با ایام فاطمیه چهره متفاوت دارد.

وی خاطر نشان کرد:همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۶۰۰۰ بسته مواد غذایی در قالب ۴۰ اکیپ به مناطق محروم استان اعزام می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت:برپایی ۴۰ محفل انس با قرآن کریم، ویزیت رایگان، پخش داروی رایگان، برگزاری ۴۰ گفتمان انقلاب و ولایت، آذین بندی بقاع متبرک، برگزاری نمادین ورود امام(ره) به کشور، حضور و غبار روبی گلزار شهدا و برپایی ایستگاه صلواتی از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال در استان است.

 عباسیان تصریح کرد:تا کنون 40 اکیپ در حوزه دارو و درمان به مناطق مختلف استان کرمانشاه با اولویت مناطق محروم در دهه فجر امسال، اعزام می شود. 

به گفته این مسئول،در دهه فجرامسال کار اعزام  ۱۷۰۰ نفر زائر اولی برای اعزام به مشهد رضا(ع) در قالب 40 اتوبوس و از محل نیات واقفین راهی خواهند شد.

وی تاکید کرددر حال حاضر تنها ۱۵ هزار مورد از این املاک اجاره نامه با اوقاف دارند و مابقی یا اجاره نامه ندارند و یا اجاره نامه آنها منقضی شده است.

 

ا

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار