مدیر حج و زیارت کرمانشاه:
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۴ هزار زائر از استان کرمانشاه در قالب کاروان‌های زیارتی به عتبات عالیات اعزام شدند.
کد خبر: ۷۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 03 August 2015

رضا نجفیان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بین سه هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار زائر از استان کرمانشاه به عتبات عالیات اعزام شده‌ اند و اعزامهای رسمی و متمرکز نیز پس از سپری شدن روزهای گرم از بیستم شهریور ماه از سر گرفته می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به کاهش تعرفه‌های اعزام به عتبات عالیات در سال جاری گفت: هزینه‌ ها نسبت به ماه‌های پایانی سال ۹۳ کاهش یافته و تا سقف ۸ میلیون ریال نیز رسیده است.

نجفیان تعداد دفاتر زیارتی مجاز استان کرمانشاه را ۱۷ دفتر عنوان کرد و گفت: هم اکنون دفاتر زیارتی در شهرستانهای پاوه، اسلام آبادغرب و کنگاور برقرار است و تعداد ۱۴ دفتر نیز در شهرستان کرمانشاه فعالیت می‌ کنند.

وی در ادامه افزود: همشهریان در انتخاب کاروان زیارتی برای اعزام به اماکن مقدسه عتبات عالیات دقت و به دفاتر مجاز مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه بیان کرد: به طور متوسط در تمام هفته‌ های سال اعزام به عتبات عالیات در برنامه ما قرار دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار