مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: امسال در اجرای طرح تبصره 14، حدود 7500 خانواده نیازمند جدید به مددجویان این استان اضافه‌شده و در حال دریافت خدمات هستند
کد خبر: ۷۰۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 29 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ ضیاء رضایی در سفر به شهرستان آبدانان و در دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: کمیته امداد استان ایلام در شرایط اقتصادی امروز کشور توجه ویژه‌ای به موضوع معیشت خانواده‌های نیازمند دارد به همین خاطر امسال در اجرای طرح تبصره 14، حدود 7500 خانواده نیازمند جدید به مددجویان این استان اضافه‌شده و در حال دریافت خدمات هستند .

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه شهرستان آبدانان از مناطق محروم با میزان جمعیت تحت حمایت بیشتر از دیگر شهرستان‌های این استان است، تعداد 1030 خانواده جدید به جمعیت مددجویی این شهرستان اضافه‌شده، گفت: هدف این نهاد این است که از این طریق بتوانیم بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند را که آسیب‌پذیرتر از دیگر اقشار جامعه هستند در شرایط اقتصادی امروز از دوش آن‌ها برداریم .

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: اگرچه که خدمات این نهاد بسیار متنوع و درزمینهٔ های گوناگون است اما درزمینهٔ مسکن و اشتغال اقدامات چشم‌گیرتری در این شهرستان انجام‌گرفته است .

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجیلری امام‌جمعه شهرستان آبدانان نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه حضور کمیته امداد در میان مردم این شهرستان خصوصاً خانواده‌های نیازمند بسیار ملموس و تأثیرگذار است .

وی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد در این شهرستان باعث کاهش ملموس سطح محرومیت‌های آبدانان شده است گفت: در زمین مسکن عمده مشکلات مددجویان برطرف شده و این نیاز به حداقل رسیده و بااینکه قشر مددجو و نیازمند با مشکلات روحی و رفتاری زیاد به این نهاد مراجعه می‌کنند اما رفتار و برخورد کارکنان این نهاد با ارباب‌رجوع بسیار متواضعانه و در کمال احترام صورت می‌گیرد که جای تقدیر بسیار دارد .

جاسمی رئیس کمیته امداد شهرستان آبدانان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد گفت: به خاطر سطح محرومیت‌های این شهرستان و تعداد زیاد روستاهای محروم و عنایت‌هایی که کمیته امداد به این شهرستان دارد اخیراً بیش از هزار خانواده نیازمند به جمع مددجویان این شهرستان اضافه‌شده است .

وی افزود: خوشبختانه امسال درزمینهٔ های گوناگون حمایتی، مسکن و اشتغال مشکلات اعتباری وجود ندارد و خانواده‌های بسیاری امسال از خدمات ویژه این نهاد برخوردار شده‌اند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار