فرماندار دشت‌آزادگان:
فرماندار دشت‌آزادگان گفت: تمامی نیروهای امدادی و بیمارستان‌ها در حالت آماده باش کامل قرار دارند و ماشین آلات سنگین برای رفع مشکلات سیل بندها، مستقر هستند.
کد خبر: ۷۰۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 28 January 2019

غلامعباس هزاریان با اشاره به افزایش کم‌سابقه دبی آب رودخانه کرخه از 160 متر مکعب تا 400 متر مکعب در ثانیه و ورود سامانه بارش زا، اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه خسارت احتمالی در نقاط مختلف شهرستان اتخاذ شده است؛ با تشکیل چندین کارگروه متشکل از کارشناسان فرمانداری و دیگر ادارات شهرستان و تقسیم‌بندی امور و همچنین سرکشی مداوم و رصد تمامی مسیرهای رودخانه کرخه، هوفل و نیسان تا کنون سعی کرده ایم اکثر مشکلات سیل بندها را مرتفع کنیم.

وی افزود: تا کنون از تمامی ماشین‌های سنگین و راه‌سازی که در اختیار ادارات و شرکت‌های فعال در شهرستان است استفاده کردیم؛ تمامی نیروهای امدادی و بیمارستان‌ها نیز در حالت آماده باش کامل هستند.

فرماندار دشت‌آزادگان عنوان کرد: کلیه نیروهای امدادی، راهداری و ماشین آلات سنگین به منظور مقابله با مشکلات احتمالی، رفع مشکلات سیل بندها در مسیرهای کناری رودخانه ها و احتمال انسداد جاده ها در منطقه مستقر هستند؛ شهروندان از تردد غیرضروری در مسیرها خطر زا خودداری کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار