وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم پروژه نیمه تمام مجدیان تا سه با چهار ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۷۰۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 24 January 2019

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از ورزشگاه مجدیان دزفول اظهار کرد: در شهر شهید پرور، مقاوم و قهرمان دزفول، پروژه نیمه کاره در حال اتمام مجموعه ورزشی مجدیان را داریم که مدت‌ها بلاتکلیف مانده بود. از سال گذشته با هماهنگی که با استاندار و مسوولان شهرستان انجام شد و با پیگیری‌های نماینده شهرستان، عملیات تکمیلی این پروژه آغاز شد و امیدوارم که در طی سه یا چهارماه آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

وی افزود: یک سالن چند منظوره نیز در شهرستان آغاز شد که با توافقی که با شهرستان و مسوولان استان انجام شد، منابع آن به صورت مشترک از محل منابع استانی و ملی تامین می‌شود. امیدواریم این پروژه بزرگ که یکی از نیازهای مردم دزفول بوده است را بتوانیم تا پایان عمر این دولت تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوزستان از نظر اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش ورزش و جوانان جزو استان‌های برتر و دارای پروژه‌های متعددی در این حوزه است. امیدوارم که در یکی دو سال آینده با تکمیل این دو مجموعه در اینجا و دیگر پروژه‌های استان که فکر می‌کنم تعداد آن‌ها حدود 200 پروژه است، تمام عقب ماندگی‌ها را در استان جبران کنیم.

سلطانی‌فر افزود: حدود یک سال قبل همراه مجموعه روسای فدراسیون‌های ورزشی به خوزستان سفر کردیم تا با توجه به ظرفیت ویژه جوانان تحرک ویژه‌ای در این استان ایجاد کنیم. استاندار، نمایندگان استان و مدیرکل ورزش و جوانان همه در حال تلاش هستند. هم‌گرایی و هم‌افزایی خیلی خوبی در سطح استان وجود دارد تا بتوانیم از تمام ظرفیت‌های ورزشی که در اداره‌کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش،‌ نیروهای مسلح، امکانات ایجاد شده توسط شهرداری‌ها، امکانات دانشگاه‌ها و امکانات کارگری بتوانیم بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار