مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از خیرین این استان برای مشارکت در پویش "همه برپا" به منظور اصلاح سیستم گرمایشی مدارس دعوت کرد.
کد خبر: ۷۰۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 16 January 2019

به گزارش تابناک  به نقل از ایسنا،مرزبان نظری ، با اشاره به پویش راه افتاده در کشور تحت عنوان پویش "همه برپا" در راستای حذف وسایل گرمایشی غیرایمن از مدارس اظهار کرد: این پویش در کرمانشاه نیز به راه افتاده و امیدواریم با مشارکت خیرین بتوانیم سیستم های گرمایشی غیرایمن را از مدارس استان حذف کنیم.

نظری با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه همواره از حیث تحقق تعهدات خود در کشور پیش قدم بوده اند، از همه خیرین برای مشارکت در پویش "همه برپا" دعوت کرد و افزود: این پویش در راستای حذف سیستم های گرمایشی غیرایمن از مدارس با هدف ایجاد محیط امن برای تحصیل دانش‌آموزان به راه افتاده و امیدواریم با مشارکت خیرین منجر به حذف وسایل گرمایشی غیر استاندارد از مدارس استان کرمانشاه و کشور شود.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به اقدامات انجام گرفته در راستای اصلاح سیستم های گرمایشی مدارس استان کرمانشاه داشت و اظهار کرد: کار اصلاح سیستم‌های گرمایشی مدارس استان کرمانشاه از سال 92 شروع شده و از آن زمان تاکنون 2380 مدرسه با یازده هزار و 200 کلاس درس به سیستم های گرمایشی استاندارد مجهز شده‌اند.

نظری اضافه کرد: تاکنون حدود 35 میلیارد تومان برای اصلاح سیستم های گرمایشی مدارس استان کرمانشاه هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به در دست اجرا بودن اصلاح سیستم های گرمایشی مدارس سه کلاسه روستایی، افزود: اصلاح سیستم های گرمایشی حدود 2500 کلاس درس اینچنینی باقی مانده که ازاین تعداد اصلاح سیستم گرمایشی 370 کلاس درس در دست انجام است.

نظری افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته در صورت تامین اعتبار سیستم گرمایشی مابقی کلاس های درس روستایی نیز در مدت دو تا سه سال اصلاح خواهند شد.

وی اعتبار مورد نیاز برای اصلاح سیستم های گرمایشی مدارس روستایی سه کلاسه به بالای باقی مانده را 25 میلیارد تومان اعلام کرد.

نظری یادآوری کرد: در حال حاضر در برخی از مدارس استان از بخاری های نفتی کاربراتوری استاندارد استفاده می شود که جایگیزینی این بخاریها با سیستم های گرمایشی جدید در برنامه است.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر برای تامین وسایل گرمایشی مدارس استان مشکلی نداریم، گفت: هم اکنون 600 بخاری استاندارد در انبارهای استان موجود است که در صورت نیاز از این بخاری ها استفاده خواهد شد.

 




منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار