مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از راه‌اندازی "کلینیک صنعت" استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۰۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 16 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، بیژن کردستانی اظهار کرد: کلینیک صنعت استان کرمانشاه با هدف ارتقا توان رقابتی و حل مشکلات صنایع کوچک در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه دستورالعمل راه‌اندازی این کلینیک از ابتدای سال جاری از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی صادر شد، افزود: بعد از طی مراحل لازم و برگزاری جلسات مختلف که با حضور نماینده سازمان صمت، نماینده خانه صنعت و معدن، سازمان مدیریت صنعتی و ... برگزار شد در نهایت سه نفر به عنوان اعضای هیات مدیره این کلینیک انتخاب شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه ادامه داد: این کلینیک با همکاری مشاورین صنعتی به عارضه‌یابی مشکلات صنایع و حل این مشکلات کمک می‌کند.

به گفته کردستانی، طبق برنامه‌ریزی که صورت گرفته قرار است در سال جاری برای 10 واحد صنعتی مشاوره و عارضه‌یابی از سوی این کلینیک انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تایید شدن رفع عارضه یک واحد صنعتی، شرکت شهرک‌ها یارانه‌ای دو میلیون تومانی به مشاور واحد صنعتی می‌دهد و مشاور می‌توان تا سقف سه میلیون تومان نیز از خود واحد صنعتی دستمزد دریافت کند که البته باید مستندات آن به شرکت شهرک‌ها ارائه شود.

کردستانی درباره اعضای این کلینیک نیز اظهار کرد: افرادی که دارای مجوز و پروانه خمات فنی و مهندسی هستند می‌توانند به عنوان مشاور در این کلینیک عضو شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه تاکید کرد: راه‌اندازی این کلینیک کمک می‌کند از ظرفیت و توانمندی مشاورین حوزه صنعت نیز اگاه شویم، بتوانیم انها را سطح‌بندی کنیم و اگر نیاز بود آموزش‌های تخصصی برای آنها در نظر بگیریم.

 

وی معتقد است، با راه‌اندازی این کلینیک اعتماد واحدهای صنعتی نیز به مشاوران بیشتر خواهد شد واین تصور که مشاوران فقط باید در زمینه تهیه طرح‌های توجیهی آن هم با گرفتن مبالغ هنگفت فعالیت داشته باشند از بین می‌رود.

کردستانی محل این کلینیک را نیز در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کرمانشاه واقع در شهرک صنعتی بیستون اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار