مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از مراجعه بیش از یک میلیون و ۱۲۶ هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در ۹ ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ 14 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،دکتر میثم حجتی‌پور، اظهار کرد: در 9 ماهه امسال بیش از یک میلیون و 126 هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون و 53 هزار مراجعه کننده بود، رشد هفت درصدی را نشان می‌دهد.

وی تعداد افرادی که در این مدت به اورژانس مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مراجعه کردند را نیز بیش از 188 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در این بخش نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از پنج درصدی داشتیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه در 9 ماهه امسال بیش از 17 هزار نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری شدند، خاطرنشان کرد: تعداد بستری‌شدگان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7.8 درصد بیشتر شده است.

حجتی‌پور درباره اعمال جراحی انجام شده در این مدت نیز یادآوری کرد: در 9 ماهه امسال بیش از 9800 عمل جراحی برای بستری شدگان انجام شده که تعداد اعمال جراحی نیز 4.7 درصد بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه امسال 3803 مورد زایمان نیز در مراکز درمانی تامین اجتماعی صورت گرفته، تاکید کرد: در تعداد زایمان‌ها کاهش 6.2 درصدی داشتیم که دلیل آن نیز کاهش هفت درصدی موالید در کل استان بوده است.

به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، در این مدت سهم زایمان‌های سزارین از تعداد کل زایمان‌ها 45.5 درصد بوده است.

وی تاکید کرد: این میزان ارائه خدمات در دو بیمارستان حضرت معصومه(س) و شهدا، پلی کلینیک‌ها و درمانگاه‌های تامین اجتماعی بوده و میزان قابل توجهی از ارائه خدمات به بیمه شدگان نیز در مراکز غیرملکی و طرف قرارداد بوده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار