مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: از سال ۹۲ تاکنون ۱۱ هزار و ۲۰۰ کلاس درس در استان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده است.
کد خبر: ۷۰۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ 10 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس،مرزبان نظری ، در خصوص اصلاح سیستم‌های گرمایشی در مدارس استان، اظهار داشت: کار اصلاح سیستم گرمایشی در استان کرمانشاه از سال 92 آغاز شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: 2 هزار و 380 مدرسه با 11 هزار و 200 کلاس درس طی بازه زمانی مذکور به سیستم‌های گرمایشی مناسب تجهیز شده است.

وی اعتبار لازم برای تجهیز سیستم گرمایشی این تعداد مدارس را مبلغی در حدود 35 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 370 کلاس درس هم در دست اجرا داریم.

به گفته نظری، در هیچ مدرسه و کلاس درسی بخاری نفتی چکه‌ای و غیراستاندارد و همچنین بخاری گازی وجود ندارد و بخاری‌های نفتی که در سطح بعضی مدارس دیده می‌شود، استاندارد و کاربراتوری است.

وی ار اصلاح سیستم گرمایشی مدارس سه کلاسه روستایی نیز خبر داد و افزود: حدود 2 هزار و 500 کلاس درس در این رابطه باقی‌مانده، که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صورت تامین اعتبار(25 میلیارد تومان) طی مدت 2 الی سه سال اصلاح خواهند شد.

این مسؤول با بیان اینکه در بحث وسایل گرمایشی در مدارس استان هیچ مشکلی نداریم، گفت: 600 بخاری در انبار موجود است که در صورت نیاز از آن‌ها استفاده می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار