نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اطاعت و پیروی از ولی‌فقیه و حضور با بصیرت مردم در صحنه بزرگ‌ترین رمز عبور از مشکلات کنونی کشور است.
کد خبر: ۷۰۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 10 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام شمس‌اله جلیلیان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار که در محل مجتمع بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) برگزار شد، با اشاره به وضعیت معیشتی نامناسب مردم و فشارهای اقتصادی موجود، اظهار داشت: دشمن با تمام توان به میدان آمده تا مردم را تسلیم و نظام را ساقط کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه رمز و راز عبور از این شرایط را اطاعت و پیروی از ولی‌فقیه و حضور با بصیرت مردم در صحنه دانست و گفت: برای عبور از این پیچ خطرناک و پیروزی در این جنگ ناجوانمردانه و همه‌جانبه دشمنان‌، ملت باید خویشتن‌دار باشند.

*نظام جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار اسلام راستین است

به گفته جلیلیان، تنها را عزت و پیروزی ملت ایران اقتدا به مکتب امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) است، چرا که در مکتب آن‌ها بن‌بست وجود ندارد.

وی تاکید کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار اسلام راستین است که با جانفشانی‌های شهدا و مجاهدت‌های فراوان حاصل شده است.

جلیلیان در ادامه ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت زینب(س)، بزرگ بانوی عالم اسلام با تاکید بر رعایت حجاب، عفاف و پاکدامنی، اظهار داشت: در این زمینه‌ها از حضرت زینب(س) درس بگیرید، چون که ایشان الگوی متعالی همه پرستاران و مجموعه پزشکی هستند.

*علت مقبیه واقعه کربلا، حضرت زینب (س) است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) دارای جایگاه رفیع و باعظمتی است و حق بزرگی بر گردن انسانیت دارد، اگر امروز می‌بینیم که انسان‌های آزاده امام‌‌حسین(ع) را الگوی خود قرار داده‌اند، تنها به دلیل انتقال پیام قیام کربلا توسط حضرت زینب(س) است و در واقع این بانوی بزرگوار علت مقبیه واقعه کربلا هستند.

وی با بیان این فرموده‌ی امام سجاد‌(ع) که حضرت زینب(س) را «عالمه غیرمعلمه» و «فهمه غیرمفهمه» خطاب کرده‌اند، ادامه داد: این سخنان بیانگر علم لدنی و ولایت تکوینی حضرت زینب(س) است.

این روحانی و کارشناس دینی در فراز پایانی سخنانش حضرت زینب را متصف به صفات والایی چون صبر، شجاعت، عفت، تعبد و استقامت دانست و وی را مطیع محض خداوند خواند و از جایگاه علمی و معنوی ایشان سخن گفت.

گفتنی است، در پایان این مراسم از چند تن از پرستاران و عوامل نمونه پزشکی و بهداشتی با اهدا جوایزی تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار