سرمربی تیم بسکتبال ابزارسازان گفت: به مسئولان باشگاه گفته ام به دلیل مشکلات مالی این تیم از هفته آینده دیگر آنها را همراهی نخواهم کرد.
کد خبر: ۷۰۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵ 10 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،زمان حسینی، به مشکلات مالی تیم ابزارساران اشاره کرد و گفت: این مشکل بگونه ای است که حتی هزینه اعزام تیم به رقابت های خارج از استان را نداریم.

وی همچنین از احتمال جدایی اش از این تیم خبر داد و گفت: به مسئولین باشگاه ابزارسازان اعلام کرده ام که پس از بازی روز جمعه (21 دی) مقابل شورای شهر قزوین از همراهی این تیم انصراف خواهم داد.

سرمربی تیم ابزارساران در خصوص علت این تصمیم نیز عنوان کرد: متاسفانه طی دو ماهی که با این تیم همکاری داشتم، به دلیل عدم حمایت مسئولین استانی مشکلات مالی تیم ابزارسازان به قوت خود باقی ماند و بستری برای رفع آنها فراهم نشد.

حسینی در ادامه بابیان اینکه تیم ابزارسازان کرمانشاه جمعه پیش رو در هفته پنجم رقابت های نیم فصل دوم لیگ دسته اول بسکتبال به مصاف تیم شورای شهر قزوین خواهد رفت، اظهار کرد: این دیدار ساعت 16 روز جمعه(21 دی) به میزبانی تیم قزوینی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تیم شورای شهر قزوین در حال حاضر در صدر جدول گروه الف منطقه شمال و تیم ابزارسازان در جایگاه دوم این گروه قرار دارد.

سرمربی تیم ابزارسازان کرمانشاه تاکید کرد: درصورتی که بازیکنان ما بتوانند تیم حریف را با اختلاف 10 امتیاز شکست دهند، صدر جدول را تصاحب خواهیم کرد و در مرحله پلی آف به تیم های ضعیف‌تری برخورد می کنیم.

وی باتاکید براینکه تیم ابزارسازان برای حضور در آخرین رقابت مرحله اول لیگ دسته اول بسکتبال تمرینات منسجمی را طی هفته اخیر پشت سرگذاشته، یادآورشد: متاسفانه در حال حاضر سه بازیکن مصدوم داریم که دو نفر از آنان بصورت قطعی به بازی مقابل شهرداری قزوین نخواهند رسید.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار