امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت:وظیفه دولت ایجاد زیرساخت‌ها است و وظیفه‌ای در زمینه ایجاد کارخانجات ندارد بنابراین باید زمینه برای جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان فراهم شود.
کد خبر: ۶۹۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 03 January 2019

امیر شاه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با توجه به نزدیکی شهرستان به مرکز استان و داشتن ظرفیتها و پتانسیل های خوب از جمله بزرگراه، ایستگاه بارانداز قطار و نزدیکی به فرودگاه  می توان کارهای خوبی برای اشتغالزایی انجام داد.

وی خاطر نشان کرد:دولت با درخواست ریاست جمهوری و اذن مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی مبلغ قابل ملاحظه‌ا‌ی را برای اشتغال روستایی برداشت کرده و تخصیص داده شده است.

فرماندار شهرستان هرسین اظهار داشت:برخی از بانک‌ها متأسفانه برای واگذاری واحد‌های تولیدی راکد که ۱۶ سال گذشته در تملک آن‌ها بوده و بدون استفاده باقی مانده است، سنگ‌اندازی می‌کنند.

شاه‌آبادی تصریح کرد:قوانین جذب سرمایه‌گذار در کشور باید مورد بازنگری قرار گیرد، زیرا یک سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در شهر هرسین باید ۱۶ مورد استعلام را پیگیری کند و هر کدام مدت‌ها زمان نیاز دارد.

به گفته این فرماندار ،هرسین دومین شهرستان صنعتی استان بعد از شهرستان کرمانشاه است .

وی افزود: سال گذشته ۴۸۰ نفر در حوزه ذوب‌آهن بیستون و گروه صنعتی شکری جذب شده‌اند و مقرر شده است با راه‌اندازی فاز دو واحد آمونیاک، ۸۰ درصد اشتغال آن به جوانان هرسینی اختصاص داده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار