معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از افزایش پرونده‌های تخلف مربوط به شرکت‌های "آسانسور" در کرمانشاه طی چند وقت اخیر خبر داد و گفت: چون این موضوع با سلامت مردم در ارتباط است، با جدیت با شرکت‌های متخلف برخورد می‌کنیم.
کد خبر: ۶۹۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ 31 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛جلال عزتی  افزود: طی چند وقت اخیر با چند مشکل در زمینه شرکت‌های آسانسور مواجهیم که اولین مورد عدم عمل به تعهد از سوی این شرکت‌ها در موعد مقرر است، به این معنی که این شرکت‌ها قرارداد بسته‌اند که آسانسور یک ساختمان را در زمان مشخصی تحویل دهند، اما هنوز این کار را انجام نداده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین ساختمان‌هایی داریم که واحدهای آن فروش رفته، اما آسانسور آن هنوز نصب نشده است.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تخلف دیگر این شرکت‌ها را عدم ارائه خدمات پس از فروش اعلام کرد و یادآور شد: سرویس‌های دوره‌ای و خدمات پس از فروشی که در تعهد این شرکت‌ها است نیز انجام نمی‌شود.

به گفته عزتی، مشکل دیگر تقلب در انتخاب قطعات برای آسانسور است. برای مثال شرکتی که تعهد داده از موتور اسپانیایی استفاده کند، موتور چینی را جایگزین می‌کند.

وی از تشکیل بیش از 50 پرونده برای شرکت‌های آسانسوری در سال جاری خبر داد که تعداد این پرونده‌ها در چند ماه اخیر بیشتر شده و خاطرنشان کرد: دلیل افزایش این پرونده ها هم سودجویی بیشتر این شرکت‌ها و هم افزایش قیمت قطعات است که باعث می‌شود آنها نتوانند به تعهدات خود عمل کنند.

عزتی با اشاره به اینکه برخی از شرکت‌ها هفت، هشت پرونده تخلف داشتند، گفت: مدیران برخی از این شرکت‌ها حتی به حبس محکوم شده اند.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه موضوع آسانسورها چون با جان انسان‌ها در ارتباط است با جدیت از سوی تعزیرات حکومتی دنبال می‌شود، تاکید کرد: تقریبا تمام شرکت‌هایی که پرونده تخلف دارند جزو شرکت‌های مجاز و دارای پروانه هستند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار